Serwis Internetowy Portal Orzeczeń używa plików cookies. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody, by pliki cookies były zapisywane na dysku należy zmienić ustawienia przeglądarki internetowej. Korzystając dalej z serwisu wyrażają Państwo zgodę na używanie cookies , zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

I AGa 171/18 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Poznaniu z 2018-11-07

VIII GC 116/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Szczecinie

Data orzeczenia: 22 września 2015

Data publikacji: 23 października 2015

Poziom podobieństwa: 69%

Wspólna treść

promocja, towar, pozwany, marża handlowa, napój energetyczny, czyn nieuczciwej konkurencji, sieć, sprzedaż, współpraca, akcja, sprzedawca, usługi marketingowe, cena, gazetka reklamowa, produkt
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • promocja, towar, ulotka, pozwany, uczestnictwo, marża handlowa, napój energetyczny, czyn nieuczciwej konkurencji, sieć, sprzedaż, korespondencja elektroniczna, współpraca, dodatkowe świadczenie, akcja, sprzedawca, usługi marketingowe, cena, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, gazetka reklamowa, produkt
Zobacz»

I ACa 529/16

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 5 czerwca 2017

Data publikacji: 10 lipca 2017

Poziom podobieństwa: 67%

Wspólna treść

dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, gazetka, rabat, czyn nieuczciwej konkurencji, napój energetyczny, usługa, produkt, pozwany, ekspozycja, utrudnianie dostępu do rynku
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, gazetka, rabat, budżet marketingowy, czyn nieuczciwej konkurencji, napój energetyczny, dodatkowa ekspozycja, opłata za przyjęcie towarów, usługa, załącznik, porozumienie o warunkach handlowych, marża handlowa opłaty, produkt, pozwany, ekspozycja, utrudnianie dostępu do rynku, umowa o współpracy handlowa, zarządzanie budżetem
Zobacz»

XXVI GC 28/12

uzasadnienie

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 2 września 2014

Data publikacji: 24 września 2014

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 66%

Wspólna treść

dostawca, marża handlowa, produkt, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa promocyjna, czyn nieuczciwej konkurencji, akcja promocyjna, faktura, pozwany, promocja, współpraca, dostęp do rynków, gazetka, cena
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, premia, marża handlowa, produkt, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa promocyjna, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, akcja promocyjna, faktura, marża handlowa opłaty, pozwany, sklep, promocja, obrót, współpraca, dostęp do rynków, gazetka, cena, gazetki promocyjne
Zobacz»

I ACa 165/16

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 11 kwietnia 2017

Data publikacji: 14 lipca 2017

Poziom podobieństwa: 65%

Wspólna treść

rabat, dostawca, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, marża handlowa, przedsiębiorca, produkt, współpraca, pozwany, faktura, utrudnianie dostępu do rynku, czyn nieuczciwej konkurencji, promocja, sieć
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • rabat, dostawca, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, marża handlowa, przedsiębiorca, opłata za przyjęcie towarów, produkt, współpraca, marża handlowa opłaty, towar powodów, pozwany, faktura, utrudnianie dostępu do rynku, czyn nieuczciwej konkurencji, obrót, nota obciążeniowa, promocja, sieć
Zobacz»

VII AGa 1292/18

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 17 kwietnia 2019

Data publikacji: 26 czerwca 2019

Poziom podobieństwa: 64%

Wspólna treść

produkt, napój energetyczny, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa, umowa, dostawca, przedsiębiorca, pozwany, współpraca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dystrybucja, produkt, napój energetyczny, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, przedstawiciel handlowy, indeks, czyn nieuczciwej konkurencji, system komputerowy, swoboda kontraktowania, marża handlowa, umowa, dostawca, przedsiębiorca, pozwany, współpraca, producent, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie
Zobacz»

VI GC 261/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Rzeszowie

Data orzeczenia: 20 grudnia 2013

Data publikacji: 27 stycznia 2014

Poziom podobieństwa: 64%

Wspólna treść

usługi marketingowe, dostęp do rynków, dostawca, promocja, współpraca, pozwany, gazetka, faktura, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji, rabat, akcja promocyjna
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługi marketingowe, dostęp do rynków, dostawca, promocja, współpraca, pozwany, gazetka, faktura, przyjęcie towarów do sprzedaży, porozumienie, marża handlowa, reklama, marża handlowa opłaty, miejsce paletowe, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji, towar powódki, rabat, akcja promocyjna, zwalczanie nieuczciwej konkurencji
Zobacz»

VIII GC 242/13

uzasadnienie

Sąd Okręgowy w Bydgoszczy

Data orzeczenia: 20 października 2015

Data publikacji: 19 września 2022

Poziom podobieństwa: 64%

Wspólna treść

produkt, usługa promocyjna, dostawca, gazetka, promocja, pozwany, współpraca, towar, rabat, sprzedaż, usługi marketingowe, umowa, czyn nieuczciwej konkurencji, akcja
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • produkt, usługa promocyjna, dostawca, gazetka, promocja, pozwany, współpraca, towar, rabat, sprzedaż, kontrakt, umowa o współpracy, usługi marketingowe, reklama, umowa, współpraca handlowa, asortyment, czyn nieuczciwej konkurencji, akcja, opłata za przyjęcie
Zobacz»

VII AGa 293/18

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 15 maja 2018

Data publikacji: 14 września 2018

Poziom podobieństwa: 63%

Wspólna treść

usługa, pozwany, dostawca, sieć, utrudnianie dostępu do rynku, gazetka, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa, sprzedawca, akcja promocyjna, towar do sprzedaży, współpraca, produkt, faktura, cena
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługa, pozwany, dostawca, sieć, utrudnianie dostępu do rynku, gazetka, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, dodatkowa opłata, usługa scentralizowanej płatności, umowa, sprzedawca, akcja promocyjna, towar do sprzedaży, współpraca, negocjacja, sklep, produkt, faktura, cena
Zobacz»

I AGa 251/18

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Poznaniu

Data orzeczenia: 20 marca 2019

Data publikacji: 25 sierpnia 2020

Poziom podobieństwa: 63%

Wspólna treść

usługa promocyjna, dostawca, sieć, dostęp do rynków, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, produkt, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca, faktura, przedsiębiorca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługa promocyjna, dostawca, sieć, dostęp do rynków, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, produkt, marża handlowa, sklep, opłata za przyjęcie towarów, obrót, czyn nieuczciwej konkurencji, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, mrożonka, współpraca, uczestnik sieci, faktura, przedsiębiorca
Zobacz»

I ACa 2169/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 30 sierpnia 2017

Data publikacji: 18 października 2017

Poziom podobieństwa: 62%

Wspólna treść

dostawca, rabat, gazetka, usługi marketingowe, produkt, współpraca, sieć, marża, ekspozycja, utrudnianie dostępu do rynku, nieuczciwa konkurencja, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, rabat, gazetka, usługi marketingowe, produkt, współpraca, reklama, sieć, sklep, marża, ekspozycja, utrudnianie dostępu do rynku, nieuczciwa konkurencja, teren marketu, produkt dostawcy, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa handlowa, obrót, bonus warunkowy, pozwany
Zobacz»

I ACa 226/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 3 listopada 2015

Data publikacji: 30 czerwca 2016

Poziom podobieństwa: 62%

Wspólna treść

dostawca, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, usługa promocyjna, pozwany, przedsiębiorca, współpraca, cena, akcja promocyjna, działanie promocyjne
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, premia, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, marża handlowa opłaty, obrót, usługa promocyjna, pozwany, przedsiębiorca, współpraca, nabywca, sieć handlowa, cena, akcja promocyjna, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, działanie promocyjne
Zobacz»

V ACa 241/16

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Gdańsku

Data orzeczenia: 10 maja 2017

Data publikacji: 26 września 2017

Istotność:

Poziom podobieństwa: 62%

Wspólna treść

gazetka, dostawca, współpraca, promocja, usługi marketingowe, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, umowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, sieć, rabat
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • gazetka, dostawca, współpraca, promocja, usługi marketingowe, umowa o współpracy handlowa, marża handlowa, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, umowa, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, warunek współpracy, sieć, rabat, gazetki promocyjne
Zobacz»

VI GC 68/17

wyrok

Sąd Okręgowy w Rzeszowie

Data orzeczenia: 23 czerwca 2017

Data publikacji: 15 września 2017

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 62%

Wspólna treść

gazetka, produkt, współpraca, usługi marketingowe, nieuczciwa konkurencja, dostawca, towar do sprzedaży, akcja, umowa, przedsiębiorca, marża, dostęp do rynków, pozwany
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • gazetka, produkt, umowa promocyjna, współpraca, moduł, usługi marketingowe, nieuczciwa konkurencja, usługi reklamowe, dostawca, towar do sprzedaży, akcja, flak, umowa, produkt gotowy, przedsiębiorca, umowa o współpracy, marża, dostęp do rynków, warunek współpracy, pozwany
Zobacz»

I AGa 38/18

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Szczecinie

Data orzeczenia: 30 maja 2018

Data publikacji: 23 maja 2019

Istotność:

Poziom podobieństwa: 62%

Wspólna treść

rabat, dostęp do rynków, faktura, pozwany, marża handlowa, usługi marketingowe, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca, dostawca, promocja, gazetka reklamowa, akcja, cena, produkt
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • rabat, faktura korygująca, dostęp do rynków, faktura, pozwany, nowy sklep, marża handlowa, usługi marketingowe, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca, warunki handlowe, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, promocja, gazetka reklamowa, akcja, cena, produkt, zwalczanie nieuczciwej konkurencji
Zobacz»

IX GC 633/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Poznaniu

Data orzeczenia: 13 maja 2015

Data publikacji: 31 sierpnia 2015

Poziom podobieństwa: 62%

Wspólna treść

dostawca, usługa promocyjna, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, dostęp do rynków, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, współpraca, działanie promocyjne, umowa sprzedaży
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, usługa promocyjna, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, premia pieniężna, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, dzień zapłaty, folder, współpraca, działanie promocyjne, dodatkowa opłata, pozwana spółka, marża handlowa opłaty, ekwiwalentność, umowa sprzedaży, odbiorca
Zobacz»

I ACa 893/11

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Gdańsku

Data orzeczenia: 23 listopada 2011

Data publikacji: 14 lutego 2013

Poziom podobieństwa: 61%

Wspólna treść

usługi marketingowe, promocja, produkt, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, dostawca, pozwany, rabat, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka reklamowa, sprzedawca, faktura
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługi marketingowe, promocja, produkt powoda, produkt, przyjęcie towarów do sprzedaży, analiza sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, dostawca, pozwany, fotelik samochodowy, rabat, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka reklamowa, sprzedawca, rabat retrospektywny, upust, faktura, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, działanie marketingowe
Zobacz»

I ACa 702/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Szczecinie

Data orzeczenia: 24 stycznia 2013

Data publikacji: 12 maja 2013

Poziom podobieństwa: 61%

Wspólna treść

rabat, towar, produkt, gazetka, pozwany, współpraca, dostęp do rynków, sprzedaż, czyn nieuczciwej konkurencji, promocja, usługa, przedsiębiorca, umowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • rabat, towar, produkt, gazetka, pozwany, sklep, towar powódki, wprowadzenie do dystrybucji, współpraca, dostęp do rynków, sprzedaż, nowy indeks, czyn nieuczciwej konkurencji, targ, upust, opłata za wprowadzenie, promocja, usługa, przedsiębiorca, umowa
Zobacz»

I ACa 615/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 5 listopada 2014

Data publikacji: 24 lutego 2017

Poziom podobieństwa: 61%

Wspólna treść

marża handlowa, dostawca, cena, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, przedsiębiorca, rabat, gazetka reklamowa, utrudnianie dostępu do rynku, sprzedawca, akcja promocyjna, usługi marketingowe
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • marża handlowa, dostawca, upust, cena, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, warunek handlowy sprzedaży, pozwany, przedsiębiorca, rabat, cena detaliczna, gazetka reklamowa, utrudnianie dostępu do rynku, sprzedawca, akcja promocyjna, zysk, usługi marketingowe, najniższa cena
Zobacz»

I ACa 500/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 24 października 2013

Data publikacji: 3 stycznia 2014

Poziom podobieństwa: 61%

Wspólna treść

dostawca, pozwany, usługi marketingowe, dostęp do rynków, gazetka, marża handlowa, produkt, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa promocyjna, faktura, promocja, współpraca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, pieczarka, pozwany, usługi marketingowe, dostęp do rynków, skarbonka, premia pieniężna, gazetka, marża handlowa, scentralizowana płatność, produkt, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, dodatkowa usługa, usługa promocyjna, faktura, program, promocja, współpraca
Zobacz»

I ACa 2062/16

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 20 marca 2017

Data publikacji: 16 kwietnia 2018

Poziom podobieństwa: 61%

Wspólna treść

gazetka, towar, produkt, nieuczciwa konkurencja, dostawca, sprzedaż, pozwany, marża handlowa, rabat, współpraca, promocja, usługa promocyjna, cena, umowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • gazetka, towar, produkt, poprzednik prawny, nieuczciwa konkurencja, premia, dostawca, sprzedaż, pozwany, marża handlowa, rabat, współpraca, promocja, usługa promocyjna, sklep, cena, reklama, obrót, umowa, logo
Zobacz»
Dodano:  ,  Opublikował(a):  Danuta Wągrowska
Podmiot udostępniający informację:  Sąd Apelacyjny w Poznaniu
Osoba, która wytworzyła informację:  Marek Górecki,  Jerzy Geisler
Data wytworzenia informacji: