I ACa 925/14 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny we Wrocławiu z 2014-09-23
I ACa 551/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 14 stycznia 2016 Data publikacji: 25 marca 2016 Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćdostawca, reklama, usługi marketingowe, pozwany, ekspozycja, odbiorca, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, produkt, gazetka, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji
|
VI GC 261/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Rzeszowie Data orzeczenia: 20 grudnia 2013 Data publikacji: 27 stycznia 2014 Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćusługi marketingowe, dostęp do rynków, dostawca, współpraca, pozwany, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, reklama, marża handlowa opłaty, akcja, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji
|
I ACa 1082/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Krakowie Data orzeczenia: 14 listopada 2013 Data publikacji: 8 września 2014 Poziom podobieństwa: 70% Wspólna treśćreklama, produkt, dostawca, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, udział w katalogu, usługi marketingowe, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży
|
I ACa 350/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 maja 2017 Data publikacji: 1 marca 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 70% Wspólna treśćdostawca, usługi marketingowe, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, dostęp do rynków, gazetka, umowa, współpraca
|
I ACa 750/12wyrok Sąd Apelacyjny w Gdańsku Data orzeczenia: 9 stycznia 2013 Data publikacji: 15 lutego 2013 Poziom podobieństwa: 69% Wspólna treśćusługi marketingowe, współpraca, dostawca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, umowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, produkt
|
I ACa 1777/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 6 czerwca 2014 Data publikacji: 20 października 2014 Istotność: Poziom podobieństwa: 69% Wspólna treśćusługi marketingowe, reklama, produkt, dostawca, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, ekspozycja towaru, pozwany, dostęp do rynków
|
I ACa 1407/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 24 lutego 2015 Data publikacji: 26 marca 2015 Poziom podobieństwa: 69% Wspólna treśćreklama, usługi marketingowe, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostęp do rynków, ekspozycja towaru, współpraca
|
IX GC 1393/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Poznaniu Data orzeczenia: 26 marca 2015 Data publikacji: 31 maja 2016 Istotność: Poziom podobieństwa: 69% Wspólna treśćusługi marketingowe, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, dostawca, współpraca, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, reklama
|
I ACa 628/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 14 kwietnia 2016 Data publikacji: 14 czerwca 2016 Poziom podobieństwa: 69% Wspólna treśćdostawca, usługi marketingowe, reklama, dostęp do rynków, pozwany, odbiorca, ekspozycja, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, produkt
|
I ACa 951/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 grudnia 2014 Data publikacji: 11 marca 2015 Poziom podobieństwa: 68% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, ekspozycja, usługi marketingowe, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, reklama, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, produkt
|
I ACa 864/12wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Krakowie Data orzeczenia: 2 października 2012 Data publikacji: 18 czerwca 2020 Poziom podobieństwa: 68% Wspólna treśćstrona powodowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, usługi marketingowe, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, dostęp do rynków, pozwany, produkt, współpraca, gazetka, umowa
|
VII AGa 324/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 20 czerwca 2018 Data publikacji: 14 września 2018 Poziom podobieństwa: 68% Wspólna treśćgazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji, usługi marketingowe, reklama, pozwany, towar na półki, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, dostawca, ekspozycja towaru, współpraca
|
I ACa 2036/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 czerwca 2017 Data publikacji: 23 lipca 2018 Poziom podobieństwa: 68% Wspólna treśćnieuczciwa konkurencja, usługi marketingowe, dostawca, gazetka, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, opłata za przyjęcie towarów, współpraca, umowa, produkt
|
V ACa 217/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Gdańsku Data orzeczenia: 15 grudnia 2016 Data publikacji: 7 czerwca 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 68% Wspólna treśćusługi marketingowe, pozwany, produkt, dostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, akcja
|
VII AGa 149/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 lutego 2018 Data publikacji: 18 maja 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 67% Wspólna treśćdostęp do rynków, dostawca, usługi marketingowe, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, produkt, pozwany, współpraca
|
I ACa 896/12wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 18 lutego 2013 Data publikacji: 12 kwietnia 2013 Poziom podobieństwa: 67% Wspólna treśćdostawca, usługa, marża handlowa opłaty, pozwany, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, produkt, współpraca
|
I ACa 346/12wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 23 października 2012 Data publikacji: 7 marca 2013 Poziom podobieństwa: 67% Wspólna treśćusługi marketingowe, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, akcja, dostęp do rynków, strona powodowa, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, współpraca, produkt
|
I ACa 147/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 29 października 2015 Data publikacji: 27 listopada 2015 Poziom podobieństwa: 67% Wspólna treśćekspozycja, dostawca, dostęp do rynków, marża handlowa, pozwany, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji, usługi marketingowe, reklama, przyjęcie towarów do sprzedaży
|
I ACa 949/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 9 grudnia 2014 Data publikacji: 24 marca 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 67% Wspólna treśćusługi marketingowe, reklama, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, pozwany, ekspozycja, produkt
|
I ACa 541/14wyrok Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 października 2014 Data publikacji: 30 stycznia 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 67% Wspólna treśćprzyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, usługi marketingowe, dostęp do rynków, pozwany, produkt, gazetka, marża handlowa opłaty, ekspozycja, czyn nieuczciwej konkurencji
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Bohun, Adam Jewgraf
Data wytworzenia informacji: