I ACa 925/14 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny we Wrocławiu z 2014-09-23

I ACa 551/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 14 stycznia 2016

Data publikacji: 25 marca 2016

Poziom podobieństwa: 72%

Wspólna treść

dostawca, reklama, usługi marketingowe, pozwany, ekspozycja, odbiorca, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, produkt, gazetka, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, reklama, usługi marketingowe, sklep, pozwany, ekspozycja, rabat, odbiorca, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, cena, opłata za przyjęcie towarów, faktura i nota, produkt, gazetka, umowy marketingowe, sprzedawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, nota obciążeniowa
Zobacz»

VI GC 261/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Rzeszowie

Data orzeczenia: 20 grudnia 2013

Data publikacji: 27 stycznia 2014

Poziom podobieństwa: 71%

Wspólna treść

usługi marketingowe, dostęp do rynków, dostawca, współpraca, pozwany, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, reklama, marża handlowa opłaty, akcja, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługi marketingowe, dostęp do rynków, dostawca, promocja, współpraca, pozwany, gazetka, faktura, przyjęcie towarów do sprzedaży, porozumienie, reklama, marża handlowa opłaty, akcja, miejsce paletowe, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji, towar powódki, rabat, akcja promocyjna, zwalczanie nieuczciwej konkurencji
Zobacz»

I ACa 1082/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Krakowie

Data orzeczenia: 14 listopada 2013

Data publikacji: 8 września 2014

Poziom podobieństwa: 70%

Wspólna treść

reklama, produkt, dostawca, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, udział w katalogu, usługi marketingowe, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • reklama, produkt, dostawca, sklep, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, udział w katalogu, usługi marketingowe, promocja, sieć, generalna umowa, świadczenie usług promocyjnych, usługa promocyjna i reklamowa, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, całość obrotu, przyjęcie towarów do sprzedaży, faktura
Zobacz»

I ACa 350/16

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 11 maja 2017

Data publikacji: 1 marca 2018

Istotność:

Poziom podobieństwa: 70%

Wspólna treść

dostawca, usługi marketingowe, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, dostęp do rynków, gazetka, umowa, współpraca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, usługi marketingowe, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, warunki handlowe, dostęp do rynków, wierzytelność, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, konkretne twierdzenie, gazetka, umowa, współpraca, zawezwanie do próby ugodowej, cedent, posiedzenie pojednawcze, współpraca handlowa, przedawnienie
Zobacz»

I ACa 750/12

wyrok

Sąd Apelacyjny w Gdańsku

Data orzeczenia: 9 stycznia 2013

Data publikacji: 15 lutego 2013

Poziom podobieństwa: 69%

Wspólna treść

usługi marketingowe, współpraca, dostawca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, umowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, produkt
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługi marketingowe, jajo, współpraca, dostawca, billboard, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, umowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, zwiększenie sprzedaży, sklep, marża handlowa opłaty, odpłatność za usługi, konkretny towar, jajko, zawarcie umowy o współpracy, promocja, wierzytelność powódki, produkt
Zobacz»

I ACa 1777/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 6 czerwca 2014

Data publikacji: 20 października 2014

Istotność:

Poziom podobieństwa: 69%

Wspólna treść

usługi marketingowe, reklama, produkt, dostawca, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, ekspozycja towaru, pozwany, dostęp do rynków
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługi marketingowe, reklama, produkt, dostawca, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, sklep, ekspozycja towaru, pozwany, ekspozycja produktów, dostęp do rynków, sprzedawca, zbycie towarów, fakt wykonania usługi, przedsiębiorca, faktura i nota obciążeniowa, powodów usługi, umowy marketingowe
Zobacz»

I ACa 1407/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 24 lutego 2015

Data publikacji: 26 marca 2015

Poziom podobieństwa: 69%

Wspólna treść

reklama, usługi marketingowe, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostęp do rynków, ekspozycja towaru, współpraca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • reklama, usługi marketingowe, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostęp do rynków, sklep, faktura i nota obciążeniowa, sprzedawca, sprzedany towar, przedsiębiorca, ekspozycja towaru, współpraca, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ekspozycja produktów, zbycie towarów, cena
Zobacz»

IX GC 1393/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Poznaniu

Data orzeczenia: 26 marca 2015

Data publikacji: 31 maja 2016

Istotność:

Poziom podobieństwa: 69%

Wspólna treść

usługi marketingowe, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, dostawca, współpraca, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, reklama
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługi marketingowe, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, ustalenie roczne, produkt, dostawca, współpraca, faktura, cena, opłata za usługi marketingowe, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, reklama, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, wierzytelność upadła, masa upadłości, promocja
Zobacz»

I ACa 628/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 14 kwietnia 2016

Data publikacji: 14 czerwca 2016

Poziom podobieństwa: 69%

Wspólna treść

dostawca, usługi marketingowe, reklama, dostęp do rynków, pozwany, odbiorca, ekspozycja, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, produkt
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, usługi marketingowe, sklep, reklama, dostęp do rynków, pozwany, odbiorca, rabat, ekspozycja, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, cena, czyn nieuczciwej konkurencji, umowy marketingowe, obrót, marża handlowa opłaty, faktura i nota obciążeniowa, sprzedawca, zbycie towarów, produkt
Zobacz»

I ACa 951/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 16 grudnia 2014

Data publikacji: 11 marca 2015

Poziom podobieństwa: 68%

Wspólna treść

dostawca, dostęp do rynków, ekspozycja, usługi marketingowe, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, reklama, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, produkt
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, dostęp do rynków, ekspozycja, usługi marketingowe, sklep, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, reklama, usługa ekspozycji, przyjęcie towarów do sprzedaży, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, logo, sprzedawca, faktura i nota obciążeniowa, cena, produkt, utrudnienie dostępu do rynku, sieć
Zobacz»

I ACa 864/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Krakowie

Data orzeczenia: 2 października 2012

Data publikacji: 18 czerwca 2020

Poziom podobieństwa: 68%

Wspólna treść

strona powodowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, usługi marketingowe, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, dostęp do rynków, pozwany, produkt, współpraca, gazetka, umowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • strona powodowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, festiwal dostawców, usługi marketingowe, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, dostęp do rynków, pozwany, produkt, upust, pobieranie opłaty, współpraca, gazetka, cena, obrót, negocjacja warunków umowy, umowa, warunki handlowe
Zobacz»

VII AGa 324/18

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 20 czerwca 2018

Data publikacji: 14 września 2018

Poziom podobieństwa: 68%

Wspólna treść

gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji, usługi marketingowe, reklama, pozwany, towar na półki, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, dostawca, ekspozycja towaru, współpraca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji, usługi marketingowe, reklama, pozwany, towar na półki, umieszczanie zdjęć produktów, opłata za przyjęcie towarów, zapłata kwot, produkt w gazetce reklamowej, dostęp do rynków, dostawca, przesłuchany przedstawiciel, ekspozycja towaru, współpraca, dobrowolność, sprzedawca, siedziba
Zobacz»

I ACa 2036/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 12 czerwca 2017

Data publikacji: 23 lipca 2018

Poziom podobieństwa: 68%

Wspólna treść

nieuczciwa konkurencja, usługi marketingowe, dostawca, gazetka, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, opłata za przyjęcie towarów, współpraca, umowa, produkt
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • nieuczciwa konkurencja, usługi marketingowe, dostawca, siedziba w miejscowości, warunki handlowe, gazetka, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, negocjacja, sklep, marża handlowa, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, współpraca, cena, dopuszczenie towaru, umowa, finalny odbiorca, promocja, produkt
Zobacz»

V ACa 217/16

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Gdańsku

Data orzeczenia: 15 grudnia 2016

Data publikacji: 7 czerwca 2017

Istotność:

Poziom podobieństwa: 68%

Wspólna treść

usługi marketingowe, pozwany, produkt, dostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, akcja
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługi marketingowe, pozwany, produkt, dostawca, dostęp do rynków, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, usługa promocyjna, czyn nieuczciwej konkurencji, sklep firmowy, produkt powódki, dodatkowa usługa, umowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, wyrób, świadczenie usług marketingowych, współpraca, opłata wstępna, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, akcja
Zobacz»

VII AGa 149/18

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 21 lutego 2018

Data publikacji: 18 maja 2018

Istotność:

Poziom podobieństwa: 67%

Wspólna treść

dostęp do rynków, dostawca, usługi marketingowe, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, produkt, pozwany, współpraca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostęp do rynków, dostawca, usługi marketingowe, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, produkt, utrudnienie dostępu do rynku, pozwany, przedsiębiorca, katalog promocyjny, pośrednik, współpraca handlowa, pozwana spółka, reklamowanie produktu, zysk, sklep, współpraca, zamieszczanie informacji
Zobacz»

I ACa 896/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 18 lutego 2013

Data publikacji: 12 kwietnia 2013

Poziom podobieństwa: 67%

Wspólna treść

dostawca, usługa, marża handlowa opłaty, pozwany, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, produkt, współpraca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, usługa, pośrednik, marża handlowa opłaty, pozwany, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, dzień zapłaty, produkt, producent, bezpodstawna korzyść, renoma, towar powodów, wynagrodzenie za usługi transportowe, osobne porozumienia, powołana umowa, współpraca
Zobacz»

I ACa 346/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 23 października 2012

Data publikacji: 7 marca 2013

Poziom podobieństwa: 67%

Wspólna treść

usługi marketingowe, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, akcja, dostęp do rynków, strona powodowa, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, współpraca, produkt
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługi marketingowe, dostawca, trzeci kwartał, karta promocyjna, czyn nieuczciwej konkurencji, akcja, dostęp do rynków, strona powodowa, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, współpraca, warunki handlowe, produkt, przedsiębiorca, warszawa, akcja promocyjna, sklep, umowa o współpracy
Zobacz»

I ACa 147/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 29 października 2015

Data publikacji: 27 listopada 2015

Poziom podobieństwa: 67%

Wspólna treść

ekspozycja, dostawca, dostęp do rynków, marża handlowa, pozwany, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji, usługi marketingowe, reklama, przyjęcie towarów do sprzedaży
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • ekspozycja, cena, dostawca, rabat, dostęp do rynków, nota obciążeniowa, marża handlowa, sklep, bonus roczny, pozwany, produkt, obrót, czyn nieuczciwej konkurencji, usługi marketingowe, reklama, przyjęcie towarów do sprzedaży, ekspozycja produktów, usługa ekspozycji, logo, faktura i nota
Zobacz»

I ACa 949/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 9 grudnia 2014

Data publikacji: 24 marca 2015

Istotność:

Poziom podobieństwa: 67%

Wspólna treść

usługi marketingowe, reklama, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, pozwany, ekspozycja, produkt
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługi marketingowe, reklama, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, pozwany, ekspozycja, ekspozycja produktów, przedsiębiorca, sprzedawca, zbycie towarów, faktura i nota obciążeniowa, sklep, produkt, dodatkowa ekspozycja, umowy marketingowe, cena
Zobacz»

I ACa 541/14

wyrok

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 17 października 2014

Data publikacji: 30 stycznia 2015

Istotność:

Poziom podobieństwa: 67%

Wspólna treść

przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, usługi marketingowe, dostęp do rynków, pozwany, produkt, gazetka, marża handlowa opłaty, ekspozycja, czyn nieuczciwej konkurencji
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, usługi marketingowe, dostęp do rynków, pozwany, towar powódki, produkt, gazetka, usługa scentralizowanej płatności, partner, świadczenie powódki, marża handlowa opłaty, usługa dodatkowej ekspozycji, testowanie nowych produktów, ekspozycja, usługa wzmożona aktywności, pomoc materiałów reklamowych, czyn nieuczciwej konkurencji, bezpodstawnie uzyskana korzyść
Zobacz»
Dodano:  ,  Opublikował(a):  Irena Szpytko
Podmiot udostępniający informację:  Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
Osoba, która wytworzyła informację:  Małgorzata Bohun,  Adam Jewgraf
Data wytworzenia informacji: