Serwis Internetowy Portal Orzeczeń używa plików cookies. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody, by pliki cookies były zapisywane na dysku należy zmienić ustawienia przeglądarki internetowej. Korzystając dalej z serwisu wyrażają Państwo zgodę na używanie cookies , zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

XVII AmC 5574/12 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie z 2013-05-08

XVII AmC 5574/12

uzasadnienie

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 28 czerwca 2013

Data publikacji: 16 listopada 2013

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 100%

Wspólna treść

dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, regulaminie zakupów, potrącenie wierzytelności konsumenta, dokonywanie potrącenia, kwestionowany zapis, przedsiębiorca, postępowanie o uznanie, obrót, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, uznanie postanowienia wzorca umowy, kwestionowane postanowienie, niedozwolone postanowienie, potencjalny konsument, postanowienie umowne, pozwany, konkretna umowa, klauzula generalna, otrzymanie odpisu pozwu
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, regulaminie zakupów, potrącenie wierzytelności konsumenta, dokonywanie potrącenia, kwestionowany zapis, przedsiębiorca, postępowanie o uznanie, obrót, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, uznanie postanowienia wzorca umowy, kwestionowane postanowienie, niedozwolone postanowienie, potencjalny konsument, postanowienie umowne, pozwany, konkretna umowa, klauzula generalna, otrzymanie odpisu pozwu
Zobacz»

XVII AmC 12119/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 29 maja 2013

Data publikacji: 7 lutego 2017

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 92%

Wspólna treść

dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, przedsiębiorca, klauzula, wykorzystywanie w obrocie, kwestionowany zapis, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, obrót z konsumentami, uznanie postanowienia wzorca umowy, pozwany, potencjalny konsument
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, termin gotowości, odebranie pojazdów, podany termin, przedsiębiorca, klauzula, gotowość do odbioru, oświadczenie o odstąpienia, wykorzystywanie w obrocie, kwestionowany zapis, konsument postanowień, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, obrót z konsumentami, uznanie postanowienia wzorca umowy, swobodne decydowanie, niedozwolony charakter, pozwany, potencjalny konsument
Zobacz»

XVII AmC 11522/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 23 maja 2013

Data publikacji: 10 lutego 2017

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 92%

Wspólna treść

dobry obyczaj, przedsiębiorca, naruszenie interesu konsumenta, niedozwolone postanowienie, postanowienie umowne, klauzula, zaniechanie stosowania, postępowanie o uznanie, obrót z konsumentami, uznanie postanowienia wzorca umowy, pozwany, wykorzystywanie w obrocie, kwestionowany zapis
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • dobry obyczaj, przedsiębiorca, naruszenie interesu konsumenta, realizacja zamówienia, niedozwolone postanowienie, postanowienie umowne, klauzula, zaniechanie stosowania, strona internetowa, postępowanie o uznanie, sporny wzorzec, obrót z konsumentami, uznanie postanowienia wzorca umowy, niedozwolone postanowienie umowne, pozwany, naruszenie interesu prywatnego, wykorzystywanie w obrocie, regulamin sprzedaży, wszczynanie i prowadzenie, kwestionowany zapis
Zobacz»

XVII AmC 427/16

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 22 czerwca 2016

Data publikacji: 17 listopada 2016

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 91%

Wspólna treść

dobry obyczaj, przedsiębiorca, klauzula, wykorzystywanie w obrocie, rażące naruszenie interesów konsumentów, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, uznanie postanowienia wzorca umowy, potencjalny konsument, postanowienie umowne, konkretna umowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • dobry obyczaj, jednostronna zmiana, przedsiębiorca, klauzula, zmiana w regulaminie, strona internetowa, wykorzystywanie w obrocie, rażące naruszenie interesów konsumentów, zmiana umowy bez ważnej, towar za pośrednictwem, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, uznanie postanowienia wzorca umowy, potencjalny konsument, strata czasu, razu wątpliwości, uprawnienie przedsiębiorcy, pośrednictwo strony, postanowienie umowne, konkretna umowa
Zobacz»

XVII AmC 3016/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 16 maja 2013

Data publikacji: 6 lutego 2017

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 90%

Wspólna treść

dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, uznanie postanowienia wzorca umowy, główne świadczenie, przedsiębiorca, klauzula, zaniechanie stosowania, wykorzystywanie w obrocie, kwestionowany zapis, postępowanie o uznanie
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • dobry obyczaj, koszt dostawy, koszty przesyłek, towar, naruszenie interesu konsumenta, uznanie postanowienia wzorca umowy, wartość produktów, sporny wzorzec, rażąco wygórowana kara umowna, główne świadczenie, przedsiębiorca, klauzula, odstępne, stowarzyszenie zwykłe, przedmiotowe postanowienie, zaniechanie stosowania, wykorzystywanie w obrocie, kwestionowany zapis, prawa konsumenta, postępowanie o uznanie
Zobacz»

XVII AmC 11750/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 9 maja 2013

Data publikacji: 7 lipca 2016

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 90%

Wspólna treść

dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, uznanie postanowienia wzorca umowy, przedsiębiorca, pozwany, wykorzystywanie w obrocie, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, potencjalny konsument, konkretna umowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • dobry obyczaj, przyszłości obowiązków, zwrot zaliczki, naruszenie interesu konsumenta, uznanie postanowienia wzorca umowy, przedsiębiorca, sporne postanowienie, rozwiązanie umowy w trybie, przepis ogólny kodeksu, pozwany, siła wyższa, stowarzyszenie, wykorzystywanie w obrocie, ogół konsumentów, prawo i obowiązek, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, potencjalny konsument, zapis, konkretna umowa
Zobacz»

XVII AmC 3094/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 10 listopada 2015

Data publikacji: 21 marca 2016

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 89%

Wspólna treść

dobry obyczaj, obrót z konsumentami, wykorzystywanie w obrocie, przedsiębiorca, rażące naruszenie interesów konsumentów, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, uznanie postanowienia wzorca umowy, potencjalny konsument, konkretna umowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • odbiór pojazdu, dobry obyczaj, miejsce spełnienia świadczenia, obrót z konsumentami, wykorzystywanie w obrocie, przedsiębiorca, rażące naruszenie interesów konsumentów, wadliwość pełnomocnictwa, prawo i obowiązek konsumentów, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, uznanie postanowienia wzorca umowy, niedozwolony charakter, potencjalny konsument, konkretna umowa, indywidualny interes, pozwany przedsiębiorca, powodowe stowarzyszenie, miejsce odbioru, zapis
Zobacz»

XVII AmC 2458/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 13 sierpnia 2013

Data publikacji: 23 lutego 2017

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 89%

Wspólna treść

dobry obyczaj, wykorzystywanie w obrocie, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, obrót z konsumentami, potencjalny konsument, konkretna umowa, kwestionowany zapis, rażące naruszenie interesów konsumentów, uznanie postanowienia wzorca umowy
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • dobry obyczaj, odbiór pojazdu, wykorzystywanie w obrocie, prawo i obowiązek konsumentów, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, obrót z konsumentami, potencjalny konsument, konkretna umowa, miejsce spełnienia świadczenia, kwestionowany zapis, rażące naruszenie interesów konsumentów, sprzeczność z dobrymi obyczajami, konsument postanowień, uznanie postanowienia wzorca umowy, nadużywaniu instytucji, faktyczne zainteresowanie, oceniany wzorzec, ideologia polityczna, jakość pojazdów
Zobacz»

XVII AmC 10551/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 7 listopada 2013

Data publikacji: 28 lipca 2016

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 89%

Wspólna treść

przedsiębiorca, dobry obyczaj, sklep internetowy, naruszenie interesu konsumenta, niedozwolone postanowienie, obrót, główne świadczenie, uznanie postanowienia wzorca umowy, pozwany
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • przedsiębiorca, dobry obyczaj, firma kurierska, sklep internetowy, naruszenie interesu konsumenta, wykonanie umowy sprzedaży, niedozwolone postanowienie, dzień przekazania, obrót, usługa pocztowa, sporny wzorzec, główne świadczenie, odpowiedzialność przedsiębiorcy, towar, uznanie postanowienia wzorca umowy, niedozwolone postanowienie umowne, pozwany, oceniany wzorzec, zawarcie umowy z wykorzystaniem, przedmiotowe postanowienie
Zobacz»

XVII AmC 17809/13

uzasadnienie

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 25 kwietnia 2014

Data publikacji: 22 sierpnia 2014

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 89%

Wspólna treść

dobry obyczaj, postanowienie wzorca umowy, przedsiębiorca, rażące naruszenie interesów konsumentów, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, klauzula, potencjalny konsument, konkretna umowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • dobry obyczaj, postanowienie wzorca umowy, odmowa realizacji, realizacja zamówienia, dostępność towarów, informacja o dostępności, przedsiębiorca, rażące naruszenie interesów konsumentów, sprzeczność z dobrymi obyczajami, towar niezgodny, sprzedaż wysyłkowa, główne świadczenie strony, strona internetowa, stopień naruszenia interesu, strona sklepu, okoliczności zależne, klauzula, potencjalny konsument, strata czasu, konkretna umowa
Zobacz»

XVII AmC 4891/11

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 16 listopada 2012

Data publikacji: 30 czerwca 2016

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 89%

Wspólna treść

dobry obyczaj, postanowienie wzorca umowy, wykorzystywanie w obrocie, pozwany, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, obrót z konsumentami, kwestionowane postanowienie, potencjalny konsument, przedsiębiorca, rażące naruszenie interesów konsumentów
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • dobry obyczaj, postanowienie wzorca umowy, realizacja zamówienia, apteka internetowa, wykorzystywanie w obrocie, konsument postanowień, pozwany, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, obrót z konsumentami, kwestionowane postanowienie, potencjalny konsument, sporny wzorzec, odmowa realizacji, przedmiotowe postanowienie, wzorzec zachowania, przedsiębiorca, rażące naruszenie interesów konsumentów, połączenie sprawy, prawo i obowiązek
Zobacz»

XVII AmC 19005/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 14 maja 2014

Data publikacji: 13 marca 2017

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 89%

Wspólna treść

dobry obyczaj, klauzula, naruszenie interesu konsumenta, postanowienie wzorca umowy, przedsiębiorca, pozwany, wykorzystywanie w obrocie, główne świadczenie, stopień naruszenia interesu, obrót z konsumentami
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • dobry obyczaj, klauzula, naruszenie interesu konsumenta, postanowienie wzorca umowy, złożenie zamówienia, droga internetowa, przedsiębiorca, dzień roboczy, przyjęcie zamówienia, odstąpienie umowy, prawo i obowiązek konsumentów, monitor sądowy i gospodarczy, pozwany, wykorzystywanie w obrocie, publikacja prawomocnego wyroku, użytek sprzeczny z zasadami, główne świadczenie, stopień naruszenia interesu, obrót z konsumentami, ustawowe zwolnienie od kosztów
Zobacz»

XVII AmC 12120/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 29 maja 2013

Data publikacji: 9 lutego 2017

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 89%

Wspólna treść

dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, wykorzystywanie w obrocie, kwestionowany zapis, przedsiębiorca, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, obrót z konsumentami, uznanie postanowienia wzorca umowy, pozwany
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • koszty logistyczne, dobry obyczaj, sprzedaż samochodu, naruszenie interesu konsumenta, aut osobowy, wpłacona zaliczka, zwrot zaliczki, nominalna wysokość, klient, wykorzystywanie w obrocie, kwestionowany zapis, przedsiębiorca, przypadek odstąpienia, konsument postanowień, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, obrót z konsumentami, uznanie postanowienia wzorca umowy, pozwany, niedozwolony charakter
Zobacz»

XVII AmC 13568/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 3 grudnia 2014

Data publikacji: 7 marca 2017

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 88%

Wspólna treść

dobry obyczaj, postanowienie wzorca umowy, przedsiębiorca, naruszenie interesu konsumenta, klauzula, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, obrót z konsumentami, uznanie postanowienia, potencjalny konsument, konkretna umowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • dobry obyczaj, postanowienie wzorca umowy, przedsiębiorca, koszt transportu, naruszenie interesu konsumenta, przypadek wycofania, klauzula, odstąpienie przez konsumenta, klient, sporne postanowienie, wypadek rezygnacji, konsument postanowień, główne świadczenie strony, obowiązek konsumentów, stopień naruszenia interesu, obrót z konsumentami, realizacja zamówienia, uznanie postanowienia, potencjalny konsument, konkretna umowa
Zobacz»

XVII AmC 732/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 18 lutego 2013

Data publikacji: 23 czerwca 2016

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 88%

Wspólna treść

dobry obyczaj, postanowienie wzorca umowy, przedsiębiorca, klauzula, rażące naruszenie interesów konsumentów, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, potencjalny konsument, konkretna umowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • dobry obyczaj, postanowienie wzorca umowy, opłata instalacyjna, przedsiębiorca, klauzula, rażące naruszenie interesów konsumentów, jednorazowa opłata, sposób rozwiązania umowy, brak możliwości świadczenia usługi, sprzeczność z dobrymi obyczajami, konsument postanowień, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, niedozwolony charakter, konsument w sytuacji, regulamin, potencjalny konsument, przyczyna braku możliwości, opłata aktywacyjna, konkretna umowa
Zobacz»

XVII AmC 5744/11

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 18 stycznia 2013

Data publikacji: 22 lutego 2017

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 88%

Wspólna treść

dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, stopień naruszenia interesu, obrót z konsumentami, uznanie postanowienia wzorca umowy, wykorzystywanie w obrocie, główne świadczenie strony, pozwany, potencjalny konsument, konkretna umowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, adresat, adres konsumenta, stopień naruszenia interesu, przedmiotowe postanowienie, obrót z konsumentami, uznanie postanowienia wzorca umowy, oświadczenie woli, wykorzystywanie w obrocie, ochrona konkurencji i konsumentów, proponowana umowa, prawo i obowiązek konsumentów, główne świadczenie strony, abonent, wysłanie korespondencji, pozwany, potencjalny konsument, skutek prawny, konkretna umowa
Zobacz»

XVII AmC 12312/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 30 września 2013

Data publikacji: 18 maja 2017

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 88%

Wspólna treść

dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, klauzula, przedsiębiorca, postanowienie umowne, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, uznanie postanowienia wzorca umowy, niedozwolone postanowienie
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • cena samochodu, dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, stawka podatkowa, urzędowe interpretacje, klauzula, wzrost stawek, zmiana przepisów prawa, wypadek zmiany, przedsiębiorca, postanowienie umowne, samochód w przypadku, konsument postanowień, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, uznanie postanowienia wzorca umowy, niedozwolone postanowienie umowne, niedozwolony charakter, niedozwolone postanowienie, wpływ na ceny
Zobacz»

XVII AmC 12744/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 18 listopada 2014

Data publikacji: 10 marca 2017

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 88%

Wspólna treść

dobry obyczaj, klauzula, przedsiębiorca, postanowienie wzorca umowy, wykorzystywanie w obrocie, rażące naruszenie interesów konsumentów, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, obrót z konsumentami, kwestionowane postanowienie, potencjalny konsument
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • dobry obyczaj, właściwość ogólna, spory wynikłe, właściwość przemienna, klauzula, przedsiębiorca, sprzeczność z dobrymi obyczajami, postanowienie wzorca umowy, przepis kodeksu postępowania cywilnego, wykorzystywanie w obrocie, rażące naruszenie interesów konsumentów, właściwość szczególna, prawo i obowiązek, zawarta umowa najmu, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, siedziba przedsiębiorcy, obrót z konsumentami, kwestionowane postanowienie, potencjalny konsument
Zobacz»

XVII AmC 32037/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 3 grudnia 2015

Data publikacji: 22 marca 2016

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 88%

Wspólna treść

dobry obyczaj, postanowienie wzorca umowy, przedsiębiorca, niedozwolone postanowienie, naruszenie interesu konsumenta, obrót z konsumentami, główne świadczenie strony, sklep internetowy, klauzula
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • dobry obyczaj, postanowienie wzorca umowy, przedsiębiorca, niedozwolone postanowienie, naruszenie interesu konsumenta, obrót z konsumentami, rozszerzona prawomocność, zakupiony towar, główne świadczenie strony, rejestr, odebranie przesyłki, sklep internetowy, podanie przyczyny, klauzula, data odebrania, odległość, formularz zamówienia, treść normatywna, prawo i obowiązek, kontrola postanowienia wzorca
Zobacz»

XVII AmC 3751/12

uzasadnienie

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 8 kwietnia 2013

Data publikacji: 2 września 2014

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 87%

Wspólna treść

dobry obyczaj, naruszenie interesu konsumenta, przedsiębiorca, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, postanowienie wzorca umowy, niedozwolone postanowienie, potencjalny konsument, postanowienie umowne, konkretna umowa, klauzula generalna, obrót, zaniechanie stosowania
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • ochrona konkurencji i konsumentów, klauzule abuzywne, konsument
  • Ważne frazy
    • dobry obyczaj, zakończenie programu, karta stałego klienta, naruszenie interesu konsumenta, przedsiębiorca, przedmiotowe postanowienie, główne świadczenie strony, stopień naruszenia interesu, niedozwolony charakter, postanowienie wzorca umowy, niedozwolone postanowienie, potencjalny konsument, wypowiedzenie, postanowienie umowne, konkretna umowa, skutek stosowania, klauzula generalna, obrót, opinia sądu, zaniechanie stosowania
Zobacz»
Dodano:  ,  Opublikował(a):  Beata Gonera
Podmiot udostępniający informację:  Sąd Okręgowy w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację:  Anna Iwaszko
Data wytworzenia informacji: