XVI GC 819/10 - uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie z 2012-03-16
I ACa 1749/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 maja 2015 Data publikacji: 26 sierpnia 2016 Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, gazetka, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, usługa promocyjna, dostęp do rynków, promocja, faktura
|
XVI GC 419/10uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 28 marca 2012 Data publikacji: 15 kwietnia 2014 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, gazetka, premia pieniężna, promocja, pozwany, produkt, misa, asortyment, usługa promocyjna, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa, nieuczciwa konkurencja, hala, marża handlowa opłaty, współpraca, usługi reklamowe
|
I ACa 1402/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 4 kwietnia 2014 Data publikacji: 18 lipca 2014 Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, umowa o współpracy handlowa, gazetka, nieuczciwa konkurencja, usługa promocyjna, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, marża handlowa opłaty
|
I ACa 988/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 9 stycznia 2015 Data publikacji: 25 maja 2015 Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćusługa, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, pozwany, dostawca, gazetka, współpraca, nieuczciwa konkurencja, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, promocja, umowa, marża handlowa opłaty, faktura
|
XVI GC 274/12uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 1 lipca 2013 Data publikacji: 19 listopada 2015 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćpremia pieniężna, pozwany, dostawca, usługa promocyjna, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa o współpracy handlowa, zarządzanie budżetem, marża handlowa, bezpodstawnie uzyskana korzyść, budżet marketingowy, rynek, promocja, cena, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, produkt
|
I ACa 967/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 7 stycznia 2015 Data publikacji: 20 czerwca 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, gazetka, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, budżet marketingowy, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, usługi reklamowe, umowa o współpracy handlowa, produkt, opłata za przyjęcie towarów, usługa promocyjna
|
I ACa 1111/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 stycznia 2015 Data publikacji: 19 lipca 2015 Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, gazetka, premia pieniężna, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa promocyjna, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, marża handlowa opłaty, umowa o współpracy handlowa, produkt, faktura
|
I ACa 1876/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 23 listopada 2016 Data publikacji: 31 stycznia 2017 Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, usługa, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, faktura, negocjacja, umowa o współpracy handlowa, gazetka
|
XXVI GC 594/12wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 28 marca 2013 Data publikacji: 15 kwietnia 2014 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, usługa promocyjna, umowa o współpracy handlowa, premia pieniężna, nieuczciwa konkurencja, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, faktura, marża handlowa, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków
|
VII AGa 279/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 maja 2018 Data publikacji: 6 września 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, usługa, produkt, umowa o współpracy handlowa, budżet marketingowy, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, gazetka, promocja, zarządzanie budżetem, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów
|
I ACa 1890/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 14 grudnia 2016 Data publikacji: 9 lutego 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćgazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, zarządzanie budżetem, opłata za przyjęcie towarów, budżet marketingowy, produkt, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa promocyjna, współpraca handlowa
|
I ACa 486/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 grudnia 2015 Data publikacji: 31 stycznia 2016 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćusługa, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, pozwany, gazetka, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa o współpracy, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, dostęp do rynków
|
I ACa 790/12wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 22 lutego 2013 Data publikacji: 3 czerwca 2013 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćpremia pieniężna, usługi reklamowe, gazetka, produkt, dostawca, faktura, zarządzanie budżetem, usługa promocyjna, budżet marketingowy, hala, towar do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, misa, promocja, marża handlowa, współpraca
|
I ACa 63/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 kwietnia 2017 Data publikacji: 19 maja 2017 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostawca, usługa, gazetka, premia pieniężna, budżet marketingowy, pozwany, dostęp do rynków, zarządzanie budżetem, nieuczciwa konkurencja, marża handlowa, produkt, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, promocja, opłata za przyjęcie
|
I ACa 696/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 listopada 2014 Data publikacji: 20 marca 2015 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, usługa, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, gazetka, marża handlowa opłaty, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, produkt, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca handlowa
|
I ACa 1059/12wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 5 marca 2013 Data publikacji: 14 maja 2013 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostawca, premia pieniężna, gazetka, produkt, promocja, asortyment, marża handlowa, pozwany, usługi reklamowe, cena, zarządzanie budżetem, faktura, budżet marketingowy, towar do sprzedaży, usługa promocyjna, umowa
|
I ACa 1468/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 października 2016 Data publikacji: 19 stycznia 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostawca, usługa, gazetka, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, premia pieniężna, marża, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, budżet marketingowy, produkt, cena, zarządzanie budżetem, współpraca handlowa
|
I ACa 319/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 maja 2017 Data publikacji: 28 czerwca 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostawca, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, umowa o współpracy handlowa, usługa promocyjna, pozwany, marża handlowa opłaty, odbiorca
|
I ACa 1803/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 13 czerwca 2014 Data publikacji: 28 września 2014 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćgazetka, dostawca, usługa promocyjna, pozwany, produkt, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, promocja, marża handlowa opłaty
|
I ACa 501/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 listopada 2013 Data publikacji: 28 maja 2014 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostawca, usługa, premia pieniężna, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, faktura, marża handlowa opłaty, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa o współpracy handlowa
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Okręgowy w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację:
Data wytworzenia informacji: