XVI GC 294/14 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie z 2015-06-30
I ACa 1890/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 14 grudnia 2016 Data publikacji: 9 lutego 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćgazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, zarządzanie budżetem, opłata za przyjęcie towarów, budżet marketingowy, produkt, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, pozwany, strona powodowa, akcja promocyjna, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa promocyjna, współpraca handlowa, reklama, usługa zarządzania
|
I ACa 319/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 maja 2017 Data publikacji: 28 czerwca 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćdostawca, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, umowa o współpracy handlowa, usługa promocyjna, pozwany, marża handlowa opłaty, warunki handlowe, załącznik, dostawa, usługa zarządzania
|
I ACa 1014/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 27 kwietnia 2016 Data publikacji: 29 czerwca 2016 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, usługa zarządzania, gazetka reklamowa, reklama, marża handlowa, produkt, umowa o współpracy
|
I ACa 1111/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 stycznia 2015 Data publikacji: 19 lipca 2015 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, gazetka, usługa zarządzania, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa promocyjna, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, marża handlowa opłaty, umowa o współpracy handlowa, produkt
|
I ACa 486/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 grudnia 2015 Data publikacji: 31 stycznia 2016 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćzarządzanie budżetem, budżet marketingowy, pozwany, usługa zarządzania, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa o współpracy, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, gazetka reklamowa, dostęp do rynków, usługa promocyjna
|
VII AGa 93/19wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 4 listopada 2020 Data publikacji: 20 września 2021 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćzarządzanie budżetem, budżet marketingowy, dostęp do rynków, dostawca, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, usługa zarządzania, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, marża handlowa opłaty, umowa o współpracy handlowa, dostawa
|
I ACa 1597/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 15 września 2016 Data publikacji: 28 października 2016 Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćzarządzanie budżetem, budżet marketingowy, dostęp do rynków, pozwany, usługa zarządzania, gazetka, ekspozycja, usługa promocyjna, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, opłata za przyjęcie towarów, marża, reklama
|
I ACa 967/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 7 stycznia 2015 Data publikacji: 20 czerwca 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćdostawca, gazetka, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, budżet marketingowy, pozwany, reklama, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, umowa o współpracy handlowa, produkt, opłata za przyjęcie towarów, warunki handlowe, usługa promocyjna, placówka handlowa
|
I ACa 1989/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 sierpnia 2015 Data publikacji: 29 października 2015 Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćusługa, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, reklama, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, produkt, marża handlowa, gazetka reklamowa, umowa
|
I ACa 1402/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 4 kwietnia 2014 Data publikacji: 18 lipca 2014 Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, umowa o współpracy handlowa, gazetka, nieuczciwa konkurencja, usługa promocyjna, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, załącznik, opłata za przyjęcie towarów, usługa zarządzania, pozwany, marża handlowa opłaty, warunki handlowe
|
I ACa 529/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 5 czerwca 2017 Data publikacji: 10 lipca 2017 Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćdostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, budżet marketingowy, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, usługa, załącznik, porozumienie o warunkach handlowych, marża handlowa opłaty, produkt, pozwany, ekspozycja, umowa o współpracy handlowa, zarządzanie budżetem
|
XXVI GC 594/12wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 28 marca 2013 Data publikacji: 15 kwietnia 2014 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 73% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, usługa promocyjna, umowa o współpracy handlowa, nieuczciwa konkurencja, gazetka, usługa zarządzania, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, aneks, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków
|
I ACa 1638/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 4 sierpnia 2015 Data publikacji: 19 lutego 2016 Poziom podobieństwa: 73% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa o współpracy handlowa, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, strona powodowa, gazetka, dostawa, usługa promocyjna
|
I ACa 1876/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 23 listopada 2016 Data publikacji: 31 stycznia 2017 Poziom podobieństwa: 73% Wspólna treśćdostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa zarządzania, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa o współpracy handlowa, gazetka
|
VII AGa 279/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 maja 2018 Data publikacji: 6 września 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćdostawca, produkt, umowa o współpracy handlowa, budżet marketingowy, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, gazetka, zarządzanie budżetem, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, usługa zarządzania
|
XVI GC 274/12uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 1 lipca 2013 Data publikacji: 19 listopada 2015 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćpozwany, dostawca, usługa promocyjna, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa o współpracy handlowa, zarządzanie budżetem, marża handlowa, budżet marketingowy, rynek, usługa zarządzania, strona powodowa, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, produkt
|
XVI GC 819/10uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 16 marca 2012 Data publikacji: 15 kwietnia 2014 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćusługa, dostawca, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, gazetka, nieuczciwa konkurencja, umowa o współpracy, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, produkt
|
I ACa 1468/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 października 2016 Data publikacji: 19 stycznia 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 70% Wspólna treśćdostawca, gazetka, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem, współpraca handlowa, usługa zarządzania, umowa
|
I ACa 2162/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 stycznia 2016 Data publikacji: 19 lutego 2016 Istotność: Poziom podobieństwa: 70% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, zarządzanie budżetem, usługa, opłata za przyjęcie towarów, produkt, marża handlowa opłaty, reklama, nieuczciwa konkurencja, gazetka, akcja promocyjna, współpraca
|
V ACa 241/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Gdańsku Data orzeczenia: 10 maja 2017 Data publikacji: 26 września 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 70% Wspólna treśćgazetka, dostawca, umowa o współpracy handlowa, usługa, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Okręgowy w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację: Mirosława Kamińska
Data wytworzenia informacji: