VII AGa 276/19 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2019-12-17
I ACa 744/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 14 września 2016 Data publikacji: 16 grudnia 2016 Istotność: Poziom podobieństwa: 93% Wspólna treśćrabat, dostawca, premia, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów powódki, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, marża handlowa, sieć sklepów, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługi marketingowe, należność, dostawa, pośrednik, sklep wielkopowierzchniowy, sklep strony, cena, bezpodstawna korzyść
|
I ACa 813/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 marca 2016 Data publikacji: 12 maja 2016 Poziom podobieństwa: 89% Wspólna treśćrabat, premia pieniężna, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów powódki, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, cena, pozwany, marża handlowa opłaty, sieć sklepów, pośrednik, usługa
|
I ACa 932/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 15 kwietnia 2016 Data publikacji: 10 czerwca 2016 Poziom podobieństwa: 89% Wspólna treśćdostawca, rabat, premia, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów powódki, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, cena, marża handlowa opłaty, usługi marketingowe, sieć sklepów, obrót, bezpodstawna korzyść, dostawa, pośrednik
|
I ACa 695/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 lutego 2016 Data publikacji: 11 maja 2016 Istotność: Poziom podobieństwa: 89% Wspólna treśćdostawca, rabat, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów powódki, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, marża handlowa opłaty, cena, usługi marketingowe, sieć sklepów, obrót, premia, sklep wielkopowierzchniowy, bezpodstawna korzyść, dostawa
|
I ACa 1667/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 7 października 2016 Data publikacji: 1 grudnia 2016 Poziom podobieństwa: 88% Wspólna treśćpremia, dostawca, rabat, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów powódki, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, cena, marża handlowa opłaty, usługi marketingowe, sieć sklepów, dostawa, umowa łącząca strony, bezpodstawna korzyść, współpraca
|
I ACa 1539/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 7 września 2016 Data publikacji: 30 listopada 2016 Istotność: Poziom podobieństwa: 88% Wspólna treśćpremia, dostawca, rabat, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów powódki, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, usługa, cena, marża handlowa opłaty, należność, obrót, sieć sklepów
|
I ACa 1730/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 maja 2015 Data publikacji: 25 sierpnia 2015 Poziom podobieństwa: 84% Wspólna treśćdostawca, rabat, opłata za przyjęcie towarów, premia pieniężna, czyn nieuczciwej konkurencji, sklep, usługa, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, obrót, przyjęcie towarów powódki, marża handlowa opłaty
|
I ACa 1663/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 października 2016 Data publikacji: 28 grudnia 2016 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćrabat, dostawca, premia pieniężna, usługa, budżet marketingowy, marża handlowa, pozwany, obrót, zarządzanie budżetem, nieuczciwa konkurencja, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, cena, sieć, opłata za przyjęcie towarów
|
I ACa 501/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 listopada 2013 Data publikacji: 28 maja 2014 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługa, premia pieniężna, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, faktura, marża handlowa opłaty, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, obrót
|
I ACa 1468/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 października 2016 Data publikacji: 19 stycznia 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćdostawca, rabat, usługa, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, premia pieniężna, marża, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca, sklep, dostęp do rynków, budżet marketingowy, cena, zarządzanie budżetem
|
I ACa 677/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 14 listopada 2014 Data publikacji: 3 marca 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćrabat, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, pośrednik, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, usługa, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, obciążenie powódki, przyjęcie towarów do sprzedaży, przyjęcie towarów powódki, wielkość obrotów
|
I ACa 964/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 22 grudnia 2014 Data publikacji: 3 marca 2015 Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćrabat, dostawca, premia pieniężna, usługa, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, cena
|
I ACa 2045/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 27 sierpnia 2015 Data publikacji: 12 października 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćrabat, premia pieniężna, dostawca, dostęp do rynków, cena, usługa, zarządzanie budżetem, współpraca, pozwany, budżet marketingowy, obrót, marża handlowa opłaty, przyjęcie towarów do sprzedaży, nieuczciwa konkurencja, nota, opłata za przyjęcie towarów
|
I ACa 1199/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 czerwca 2016 Data publikacji: 18 sierpnia 2016 Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćrabat, premia pieniężna, dostawca, usługa, nieuczciwa konkurencja, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, marża handlowa, nota, cena, faktura
|
I ACa 63/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 kwietnia 2017 Data publikacji: 19 maja 2017 Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługa, premia pieniężna, budżet marketingowy, pozwany, dostęp do rynków, zarządzanie budżetem, nieuczciwa konkurencja, marża handlowa, obrót, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, opłata za przyjęcie
|
I ACa 1876/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 23 listopada 2016 Data publikacji: 31 stycznia 2017 Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćdostawca, rabat, premia pieniężna, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, usługa, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, współpraca, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, faktura
|
VII AGa 1495/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 listopada 2018 Data publikacji: 7 lutego 2019 Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćrabat, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, sieć, usługa, marża handlowa opłaty, obrót, sklep, cena
|
I ACa 1713/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 czerwca 2014 Data publikacji: 14 sierpnia 2014 Istotność: Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćdostawca, rabat, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, premia pieniężna, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, budżet marketingowy, pośrednik, zarządzanie budżetem
|
I ACa 628/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 7 listopada 2014 Data publikacji: 17 września 2019 Istotność: Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćpremia pieniężna, dostawca, usługa, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, sieć, cena, rabat, sklep, obrót, faktura, marża handlowa opłaty, współpraca
|
I ACa 818/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 23 marca 2016 Data publikacji: 20 października 2016 Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćrabat, dostawca, premia pieniężna, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, czyn nieuczciwej konkurencji, nota, współpraca, usługi marketingowe, cena, dostawa
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację: Edyta Jefimko, Przemysław Kurzawa
Data wytworzenia informacji: