VII AGa 184/18 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2018-02-28
I ACa 1349/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 30 czerwca 2016 Data publikacji: 17 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćdostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, towar powodów, pozwany, umowa o świadczenie usługi, marża handlowa opłaty, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, klient, współpraca handlowa
|
I ACa 748/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 24 października 2013 Data publikacji: 27 listopada 2013 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćusługa marketingowego wspierania sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, świadczenie usługi, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, sprzedawca, umowa, współpraca handlowa, opłata za przyjęcie towarów, klient, marża handlowa opłaty, prowadzenie akcji
|
I ACa 2007/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 2 grudnia 2016 Data publikacji: 17 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćpozwany, współpraca handlowa, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, umowa o świadczenie usługi, marża handlowa opłaty
|
I ACa 165/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 kwietnia 2017 Data publikacji: 14 lipca 2017 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćrabat, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, przedsiębiorca, opłata za przyjęcie towarów, współpraca, marża handlowa opłaty, towar powodów, pozwany, utrudnianie dostępu do rynku, czyn nieuczciwej konkurencji, obrót
|
I ACa 604/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 9 lutego 2016 Data publikacji: 17 października 2016 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćrabat, dostawca, dostęp do rynków, obrót, logo, przyjęcie towarów do sprzedaży, ekspozycja, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, usługi marketingowe, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, towar powodów
|
I ACa 420/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 27 września 2013 Data publikacji: 24 października 2013 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćusługa, dostawca, marża handlowa, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, utrudnianie dostępu do rynku, opłata za przyjęcie towarów, przedsiębiorca, ekspozycja
|
I ACa 1011/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 22 kwietnia 2016 Data publikacji: 4 sierpnia 2016 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćtowar powodów, pozwany, katalog, klient, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, ekspozycja, umowa o świadczenie usługi, usługi marketingowe, współpraca handlowa, obrót
|
I ACa 1981/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 30 listopada 2016 Data publikacji: 10 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćczyn nieuczciwej konkurencji, obrót, marża handlowa, usługi marketingowe, dostawca, rabat, towar do sprzedaży, umowa, współpraca, przedsiębiorca, pozwany, utrudnianie dostępu do rynku, handlowa opłata
|
VII AGa 169/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 13 marca 2018 Data publikacji: 4 lipca 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, rabat, obrót, opłata za przyjęcie towarów, usługi marketingowe, pozwany, sprzedawca, marża handlowa opłaty, współpraca, umowa, przedsiębiorca
|
I ACa 2244/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 2 lutego 2017 Data publikacji: 23 lipca 2018 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćusługa marketingowego wspierania sprzedaży, zleceniodawca, zleceniobiorca, rabat, dostawca, sprzedawca, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa o świadczenie usługi, współpraca handlowa, logo, klient, sprzedaż towaru, marża, ekspozycja
|
I ACa 983/17wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 29 września 2017 Data publikacji: 24 maja 2018 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostęp do rynków, sprzedawca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługi marketingowe, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, współpraca, opłata za przyjęcie, obrót
|
I ACa 1441/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 sierpnia 2016 Data publikacji: 27 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, obrót, marża handlowa opłaty, pozwany, ekspozycja, współpraca, umowa, usługi marketingowe, przedsiębiorca
|
I ACa 1638/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 4 sierpnia 2015 Data publikacji: 19 lutego 2016 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostawca, rabat, usługa, dostęp do rynków, współpraca handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, przedsiębiorca, umowa
|
I ACa 1596/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 września 2016 Data publikacji: 17 września 2019 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćtowar, zleceniodawca, dostawca, zleceniobiorca, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, sprzedawca, rabat, współpraca handlowa, dostęp do rynków, nieuczciwa konkurencja, logo, umowa o świadczenie usługi, klient
|
I ACa 628/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 7 listopada 2014 Data publikacji: 17 września 2019 Istotność: Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, sprzedawca, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, rabat, obrót, marża handlowa opłaty, umowa, utrudnianie dostępu do rynku, współpraca, usługi marketingowe, świadczenie
|
I ACa 966/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 15 kwietnia 2016 Data publikacji: 26 października 2016 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostawca, współpraca, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, sprzedawca, obrót, usługi marketingowe, marża handlowa opłaty, rabat, przedsiębiorca
|
I ACa 256/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 października 2015 Data publikacji: 18 stycznia 2016 Istotność: Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, rabat, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, marża handlowa opłaty, przedsiębiorca, usługi marketingowe, obrót
|
VII AGa 1495/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 listopada 2018 Data publikacji: 7 lutego 2019 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćrabat, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, usługa, marża handlowa opłaty, towar powodów, obrót, umowa
|
VII AGa 149/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 lutego 2018 Data publikacji: 18 maja 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćdostęp do rynków, dostawca, usługi marketingowe, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, pozwany, przedsiębiorca, współpraca handlowa
|
I ACa 1621/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 23 września 2016 Data publikacji: 10 stycznia 2017 Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćrabat, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, pozwany, obrót, usługi marketingowe, ekspozycja, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, logo, opłata za przyjęcie towarów, współpraca
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację: Marek Kolasiński, Magdalena Sajur-Kordula
Data wytworzenia informacji: