I ACa 748/13 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2013-10-24

I ACa 1349/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 30 czerwca 2016

Data publikacji: 17 lutego 2017

Poziom podobieństwa: 86%

Wspólna treść

dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, umowa o świadczenie usługi, marża handlowa opłaty, gazetka, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, usługa intensyfikacji sprzedaży, klient, współpraca handlowa, świadczenie usług marketingowych
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, towar powodów, pozwany, umowa o świadczenie usługi, marża handlowa opłaty, gazetka, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, produkt, utrudnienie dostępu do rynku, usługa intensyfikacji sprzedaży, sieć handlowa, klient, łączny obrót, współpraca handlowa, świadczenie usług marketingowych, popełnienie czynów nieuczciwej konkurencji
Zobacz»

I ACa 2007/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 2 grudnia 2016

Data publikacji: 17 lutego 2017

Poziom podobieństwa: 83%

Wspólna treść

pozwany, współpraca handlowa, intensyfikacja sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, umowa o świadczenie usługi, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • pozwany, współpraca handlowa, dostawca, intensyfikacja sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, skapitalizowana odsetka, dostęp do rynków, umowy marketingowe, osiągnięciu obrotu, umowa o świadczenie usługi, bezpodstawne przyjęcie, faktura, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, preferencja klientów, spółka, powodów usługi
Zobacz»

VII AGa 184/18

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 28 lutego 2018

Data publikacji: 23 maja 2018

Poziom podobieństwa: 82%

Wspólna treść

dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, marża, klient, umowa o świadczenie usługi, pozwany, współpraca handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługi marketingowe, handlowa opłata
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostęp do rynków, rabat, czyn nieuczciwej konkurencji, logo, przedsiębiorca, marża, zleceniobiorca, klient, umowa o świadczenie usługi, pozwany, współpraca handlowa, utrudnianie dostępu do rynku, ekspozycja, towar powodów, reprezentant powoda, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługi marketingowe, zleceniodawca, obrót, handlowa opłata
Zobacz»

I ACa 2244/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 2 lutego 2017

Data publikacji: 23 lipca 2018

Poziom podobieństwa: 79%

Wspólna treść

usługa marketingowego wspierania sprzedaży, świadczenie usług marketingowych, usługa intensyfikacji sprzedaży, sprzedawca, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa o świadczenie usługi, współpraca handlowa, gazetka, klient, sprzedaż towaru, marża
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługa marketingowego wspierania sprzedaży, zleceniodawca, zleceniobiorca, rabat, dostawca, świadczenie usług marketingowych, usługa intensyfikacji sprzedaży, cena, sprzedawca, wynagrodzenie za świadczenie usługi, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa o świadczenie usługi, współpraca handlowa, gazetka, łączny obrót, logo, klient, sprzedaż towaru, marża, ekspozycja
Zobacz»

I ACa 1324/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 3 marca 2015

Data publikacji: 20 maja 2015

Poziom podobieństwa: 79%

Wspólna treść

usługa marketingowego wspierania sprzedaży, gazetka, pozwany, umowa o świadczenie usługi, świadczenie usług marketingowych, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca handlowa, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługa marketingowego wspierania sprzedaży, gazetka, ekspozycja, pozwany, umowa o świadczenie usługi, świadczenie usług marketingowych, gazetka reklamowa, łączny obrót, zleceniodawca, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji, zleceniobiorca, towar powodów, specjalna strefa, współpraca handlowa, gotowy wzorzec umowy, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, konsument do nabywania, świadczona usługa
Zobacz»

I ACa 1155/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 12 lutego 2013

Data publikacji: 28 czerwca 2013

Poziom podobieństwa: 79%

Wspólna treść

dostęp do rynków, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, intensyfikacja sprzedaży, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, umowa o świadczenie usługi, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, współpraca, towar powódki, sprzedawca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostęp do rynków, dostawca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa dodatkowa, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, intensyfikacja sprzedaży, produkt, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, umowa o świadczenie usługi, sieć, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, opłata dodatkowa, współpraca, udział w katalogu ogrodowym, akcja promocyjna, towar powódki, sprzedawca
Zobacz»

I ACa 1596/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 16 września 2016

Data publikacji: 17 września 2019

Poziom podobieństwa: 79%

Wspólna treść

towar, usługa intensyfikacji sprzedaży, świadczenie usług marketingowych, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, sprzedawca, dostęp do rynków, nieuczciwa konkurencja, umowa o współpracy handlowa, umowa o świadczenie usługi, klient, gazetka, marża handlowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • towar, zleceniodawca, dostawca, usługa intensyfikacji sprzedaży, zleceniobiorca, świadczenie usług marketingowych, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, wynagrodzenie za świadczenie usługi, sprzedawca, rabat, dostęp do rynków, nieuczciwa konkurencja, łączny obrót, cena, logo, umowa o współpracy handlowa, umowa o świadczenie usługi, klient, gazetka, marża handlowa
Zobacz»

I ACa 298/16

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 21 kwietnia 2017

Data publikacji: 15 marca 2018

Istotność:

Poziom podobieństwa: 77%

Wspólna treść

gazetka, pozwany, nieuczciwa konkurencja, przyjęcie towarów do sprzedaży, wspieranie sprzedaży, dostęp do rynków, klient, świadczenie usług marketingowych, usługa intensyfikacji sprzedaży, współpraca handlowa, umowa, sprzedawca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • łączny obrót, gazetka, towar powodów, dostawca, pozwany, nieuczciwa konkurencja, przyjęcie towarów do sprzedaży, wspieranie sprzedaży, dostęp do rynków, marketingowe wsparcie, klient, świadczenie usług marketingowych, usługa intensyfikacji sprzedaży, współpraca handlowa, wsparcie sprzedaży, umowa, sprzedawca, logo, próbka towaru, ekspozycja
Zobacz»

I ACa 1011/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 22 kwietnia 2016

Data publikacji: 4 sierpnia 2016

Poziom podobieństwa: 76%

Wspólna treść

pozwany, klient, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, umowa o świadczenie usługi, usługi marketingowe, współpraca handlowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • towar powodów, pozwany, katalog, klient, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, opłata za usługi, produkt powoda, ekspozycja, umowa o świadczenie usługi, usługi marketingowe, współpraca handlowa, łączny obrót, dodatkowa opłata, gazetka reklamowa, oferta handlowa
Zobacz»

I ACa 256/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 11 października 2012

Data publikacji: 29 stycznia 2013

Poziom podobieństwa: 76%

Wspólna treść

czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, usługa intensyfikacji sprzedaży, marża handlowa, dostęp do rynków, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, umowa, współpraca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • łączny obrót, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, dostawca, pominięcie faktu, usługa intensyfikacji sprzedaży, bezpodstawnie uzyskana korzyść, przejście własności, marża handlowa, dostęp do rynków, chwilą dostawy, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, umowa, obowiązek dodatkowy, współpraca, błędna ocena zeznań, delikt, przedmiotowa opłata
Zobacz»

V ACa 217/16

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Gdańsku

Data orzeczenia: 15 grudnia 2016

Data publikacji: 7 czerwca 2017

Istotność:

Poziom podobieństwa: 76%

Wspólna treść

pozwany, dostęp do rynków, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, świadczenie usług marketingowych, współpraca, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, akcja
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • pozwany, dostawca, dostęp do rynków, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, usługa promocyjna, czyn nieuczciwej konkurencji, sklep firmowy, produkt powódki, dodatkowa usługa, umowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, wyrób, świadczenie usług marketingowych, współpraca, opłata wstępna, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, akcja, akcja marketingowa, premia pieniężna
Zobacz»

I ACa 983/17

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 29 września 2017

Data publikacji: 24 maja 2018

Poziom podobieństwa: 75%

Wspólna treść

dostęp do rynków, sprzedawca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługi marketingowe, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, umowa, marża handlowa opłaty, współpraca, opłata za przyjęcie
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostęp do rynków, sklep, sprzedawca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa logistyczna, usługi marketingowe, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawa, scentralizowana płatność, gazetka, jednostkowa usługa, umowa, przedsiębiorca, magazyn centralny, marża handlowa opłaty, współpraca, opłata za przyjęcie, obrót
Zobacz»

V ACa 241/16

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Gdańsku

Data orzeczenia: 10 maja 2017

Data publikacji: 26 września 2017

Istotność:

Poziom podobieństwa: 75%

Wspólna treść

gazetka, usługi marketingowe, umowa o współpracy handlowa, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • gazetka, dostawca, promocja, usługi marketingowe, umowa o współpracy handlowa, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, warunek współpracy, sieć, rabat, gazetki promocyjne, jajo, usługi reklamowe, rotacja towarów
Zobacz»

I ACa 350/16

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 11 maja 2017

Data publikacji: 1 marca 2018

Istotność:

Poziom podobieństwa: 75%

Wspólna treść

usługi marketingowe, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, dostęp do rynków, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, gazetka, umowa, współpraca handlowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, usługi marketingowe, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, warunki handlowe, dostęp do rynków, wierzytelność, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, konkretne twierdzenie, gazetka, umowa, zawezwanie do próby ugodowej, cedent, posiedzenie pojednawcze, współpraca handlowa, przedawnienie, wniosek dowodowy
Zobacz»

XVI GC 347/11

uzasadnienie

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 29 maja 2013

Data publikacji: 6 marca 2015

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 75%

Wspólna treść

pozwany, usługi marketingowe, dostęp do rynków, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, przyjęcie towarów do sprzedaży, sprzedawca, umowa o współpracy handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • pozwany, usługi marketingowe, dostawca, dostęp do rynków, pozwana spółka, kompleksowa usługa, sieć, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, przyjęcie towarów do sprzedaży, dodatkowa opłata, cena, sprzedawca, podatek vat, premia pieniężna okresowa, umowa o współpracy handlowa, finalny odbiorca, korekta faktury, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie
Zobacz»

I ACa 1771/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 29 maja 2014

Data publikacji: 27 sierpnia 2014

Poziom podobieństwa: 75%

Wspólna treść

czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, sprzedawca, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, pozwany, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, gazetka, usługi marketingowe
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • premia pieniężna, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, sprzedawca, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, przedsiębiorca, pozwany, marża handlowa opłaty, dostawca, dostęp do rynków, dodatkowa opłata, cena, gazetka, scentralizowana płatność, usługi marketingowe, reklama, sieć, usługa testowania nowych produktów, sklep
Zobacz»

I ACa 1638/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 4 sierpnia 2015

Data publikacji: 19 lutego 2016

Poziom podobieństwa: 75%

Wspólna treść

usługa, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa o współpracy handlowa, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, gazetka
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, rabat, usługa, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa o współpracy handlowa, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, informacja marketingowa, sieć handlowa, przedsiębiorca, strona powodowa, usługi reklamowe, gazetka, dostawa, usługa promocyjna, negocjacja
Zobacz»

I ACa 457/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 16 grudnia 2015

Data publikacji: 11 kwietnia 2016

Istotność:

Poziom podobieństwa: 74%

Wspólna treść

usługa marketingowego wspierania sprzedaży, gazetka, umowa o udział, pozwany, umowa o świadczenie usługi, klient, świadczenie usług marketingowych, współpraca handlowa, towar powódki, usługa intensyfikacji sprzedaży, nieuczciwa konkurencja
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługa marketingowego wspierania sprzedaży, ekspozycja, gazetka, zleceniodawca, umowa o udział, pozwany, umowa o świadczenie usługi, produkt, klient, świadczenie usług marketingowych, sklep, logo, współpraca handlowa, katalog, zleceniobiorca, faktura, towar powódki, usługa intensyfikacji sprzedaży, producent, nieuczciwa konkurencja
Zobacz»

I ACa 1407/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 24 lutego 2015

Data publikacji: 26 marca 2015

Poziom podobieństwa: 74%

Wspólna treść

usługi marketingowe, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostęp do rynków, sprzedawca, współpraca, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • reklama, usługi marketingowe, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostęp do rynków, sklep, faktura i nota obciążeniowa, sprzedawca, sprzedany towar, przedsiębiorca, ekspozycja towaru, współpraca, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ekspozycja produktów, zbycie towarów, cena
Zobacz»

IX GC 1393/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Poznaniu

Data orzeczenia: 26 marca 2015

Data publikacji: 31 maja 2016

Istotność:

Poziom podobieństwa: 74%

Wspólna treść

usługi marketingowe, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, zwalczanie nieuczciwej konkurencji
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługi marketingowe, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, ustalenie roczne, produkt, dostawca, współpraca, faktura, cena, opłata za usługi marketingowe, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, reklama, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, wierzytelność upadła, masa upadłości, promocja
Zobacz»
Dodano:  ,  Opublikował(a):  Krystyna Brawecka
Podmiot udostępniający informację:  Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację:  Beata Kozłowska,  Małgorzata Perdion – Kalicka
Data wytworzenia informacji: