I ACa 748/13 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2013-10-24
I ACa 1349/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 30 czerwca 2016 Data publikacji: 17 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 86% Wspólna treśćdostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, umowa o świadczenie usługi, marża handlowa opłaty, gazetka, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, usługa intensyfikacji sprzedaży, klient, współpraca handlowa, świadczenie usług marketingowych
|
I ACa 2007/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 2 grudnia 2016 Data publikacji: 17 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 83% Wspólna treśćpozwany, współpraca handlowa, intensyfikacja sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, umowa o świadczenie usługi, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty
|
VII AGa 184/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 lutego 2018 Data publikacji: 23 maja 2018 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćdostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, marża, klient, umowa o świadczenie usługi, pozwany, współpraca handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługi marketingowe, handlowa opłata
|
I ACa 2244/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 2 lutego 2017 Data publikacji: 23 lipca 2018 Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćusługa marketingowego wspierania sprzedaży, świadczenie usług marketingowych, usługa intensyfikacji sprzedaży, sprzedawca, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa o świadczenie usługi, współpraca handlowa, gazetka, klient, sprzedaż towaru, marża
|
I ACa 1324/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 3 marca 2015 Data publikacji: 20 maja 2015 Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćusługa marketingowego wspierania sprzedaży, gazetka, pozwany, umowa o świadczenie usługi, świadczenie usług marketingowych, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca handlowa, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży
|
I ACa 1155/12wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 lutego 2013 Data publikacji: 28 czerwca 2013 Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćdostęp do rynków, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, intensyfikacja sprzedaży, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, umowa o świadczenie usługi, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, współpraca, towar powódki, sprzedawca
|
I ACa 1596/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 września 2016 Data publikacji: 17 września 2019 Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćtowar, usługa intensyfikacji sprzedaży, świadczenie usług marketingowych, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, sprzedawca, dostęp do rynków, nieuczciwa konkurencja, umowa o współpracy handlowa, umowa o świadczenie usługi, klient, gazetka, marża handlowa
|
I ACa 298/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 kwietnia 2017 Data publikacji: 15 marca 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćgazetka, pozwany, nieuczciwa konkurencja, przyjęcie towarów do sprzedaży, wspieranie sprzedaży, dostęp do rynków, klient, świadczenie usług marketingowych, usługa intensyfikacji sprzedaży, współpraca handlowa, umowa, sprzedawca
|
I ACa 1011/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 22 kwietnia 2016 Data publikacji: 4 sierpnia 2016 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćpozwany, klient, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, umowa o świadczenie usługi, usługi marketingowe, współpraca handlowa
|
I ACa 256/12wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 października 2012 Data publikacji: 29 stycznia 2013 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćczyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, usługa intensyfikacji sprzedaży, marża handlowa, dostęp do rynków, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, umowa, współpraca
|
V ACa 217/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Gdańsku Data orzeczenia: 15 grudnia 2016 Data publikacji: 7 czerwca 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćpozwany, dostęp do rynków, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, świadczenie usług marketingowych, współpraca, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, akcja
|
I ACa 983/17wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 29 września 2017 Data publikacji: 24 maja 2018 Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćdostęp do rynków, sprzedawca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługi marketingowe, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, umowa, marża handlowa opłaty, współpraca, opłata za przyjęcie
|
V ACa 241/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Gdańsku Data orzeczenia: 10 maja 2017 Data publikacji: 26 września 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćgazetka, usługi marketingowe, umowa o współpracy handlowa, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków
|
I ACa 350/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 maja 2017 Data publikacji: 1 marca 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćusługi marketingowe, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, dostęp do rynków, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, gazetka, umowa, współpraca handlowa
|
XVI GC 347/11uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 29 maja 2013 Data publikacji: 6 marca 2015 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćpozwany, usługi marketingowe, dostęp do rynków, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, przyjęcie towarów do sprzedaży, sprzedawca, umowa o współpracy handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie
|
I ACa 1771/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 29 maja 2014 Data publikacji: 27 sierpnia 2014 Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćczyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, sprzedawca, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, pozwany, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, gazetka, usługi marketingowe
|
I ACa 1638/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 4 sierpnia 2015 Data publikacji: 19 lutego 2016 Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćusługa, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa o współpracy handlowa, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, gazetka
|
I ACa 457/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 grudnia 2015 Data publikacji: 11 kwietnia 2016 Istotność: Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćusługa marketingowego wspierania sprzedaży, gazetka, umowa o udział, pozwany, umowa o świadczenie usługi, klient, świadczenie usług marketingowych, współpraca handlowa, towar powódki, usługa intensyfikacji sprzedaży, nieuczciwa konkurencja
|
I ACa 1407/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 24 lutego 2015 Data publikacji: 26 marca 2015 Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćusługi marketingowe, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostęp do rynków, sprzedawca, współpraca, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
|
IX GC 1393/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Poznaniu Data orzeczenia: 26 marca 2015 Data publikacji: 31 maja 2016 Istotność: Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćusługi marketingowe, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, zwalczanie nieuczciwej konkurencji
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację: Beata Kozłowska, Małgorzata Perdion – Kalicka
Data wytworzenia informacji: