I ACa 56/16 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2017-04-11
I ACa 1040/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 marca 2015 Data publikacji: 20 maja 2015 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćdostawca, gazetka, produkt, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, pozwany, utrudnianie dostępu do rynku, usługa transportowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa
|
I ACa 1876/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 23 listopada 2016 Data publikacji: 31 stycznia 2017 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostawca, rabat, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, usługa, dostęp do rynków, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa, faktura, negocjacja
|
I ACa 2162/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 stycznia 2016 Data publikacji: 19 lutego 2016 Istotność: Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostawca, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, zarządzanie budżetem, usługa, produkt, marża handlowa, sieć, utrudnianie dostępu do rynku, nieuczciwa konkurencja, gazetka, akcja promocyjna, współpraca
|
I ACa 1014/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 27 kwietnia 2016 Data publikacji: 29 czerwca 2016 Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćdostawca, usługa, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, marża handlowa, produkt
|
I ACa 1111/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 stycznia 2015 Data publikacji: 19 lipca 2015 Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćdostawca, usługa, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, gazetka, rabat, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, współpraca, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, marża handlowa, produkt, faktura
|
I ACa 501/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 listopada 2013 Data publikacji: 28 maja 2014 Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługa, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, gazetka, marża handlowa, faktura, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, obrót
|
I ACa 696/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 listopada 2014 Data publikacji: 20 marca 2015 Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćdostawca, usługa, przyjęcie towarów do sprzedaży, rabat, dostęp do rynków, marża handlowa, gazetka, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, produkt, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, sieć
|
I ACa 404/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 27 listopada 2015 Data publikacji: 8 czerwca 2016 Istotność: Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćbudżet marketingowy, dostawca, towar, produkt, faktura, usługa, zarządzanie budżetem, kupiec, czyn nieuczciwej konkurencji, utrudnianie dostępu do rynku, gazetka, akcja promocyjna, pozwany, sieć
|
I ACa 1159/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 marca 2015 Data publikacji: 19 maja 2015 Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćdostawca, gazetka, usługa, rabat, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, marża handlowa, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, obrót, nieuczciwa konkurencja
|
I ACa 63/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 kwietnia 2017 Data publikacji: 19 maja 2017 Poziom podobieństwa: 73% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługa, gazetka, budżet marketingowy, pozwany, dostęp do rynków, zarządzanie budżetem, nieuczciwa konkurencja, marża handlowa, produkt, obrót, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca
|
I ACa 1663/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 października 2016 Data publikacji: 28 grudnia 2016 Poziom podobieństwa: 73% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługa, budżet marketingowy, marża handlowa, pozwany, obrót, zarządzanie budżetem, nieuczciwa konkurencja, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, sieć, produkt, umowa
|
I ACa 319/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 maja 2017 Data publikacji: 28 czerwca 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 73% Wspólna treśćdostawca, budżet marketingowy, usługa, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, współpraca, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, pozwany, umowa
|
I ACa 1541/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 listopada 2016 Data publikacji: 19 stycznia 2017 Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćmarża handlowa, usługa, czyn nieuczciwej konkurencji, towar powódki, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca dostępu do rynku, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, sieć
|
I ACa 1929/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 30 lipca 2015 Data publikacji: 3 listopada 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćusługa, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, dostawca dostępu do rynku, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, sieć
|
I ACa 1215/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 stycznia 2014 Data publikacji: 29 maja 2014 Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćdostawca, usługa, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, zarządzanie budżetem, marża handlowa, budżet marketingowy
|
I ACa 1468/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 października 2016 Data publikacji: 19 stycznia 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćdostawca, rabat, usługa, gazetka, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca, dostęp do rynków, budżet marketingowy, produkt, zarządzanie budżetem
|
I ACa 1053/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 26 marca 2015 Data publikacji: 15 maja 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćdostawca, towar powódki, usługa, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, marża handlowa, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, produkt
|
I ACa 967/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 7 stycznia 2015 Data publikacji: 20 czerwca 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćdostawca, usługa, rabat, gazetka, zarządzanie budżetem, dostęp do rynków, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, budżet marketingowy, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt
|
I ACa 946/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 stycznia 2014 Data publikacji: 2 marca 2014 Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćdostawca, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa, pozwany, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, wierzytelność, umowa
|
I ACa 796/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 26 listopada 2014 Data publikacji: 18 marca 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćdostawca, towar powódki, usługa, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa, dostęp do rynków, pozwany, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, produkt
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację: Beata Byszewska, Ewa Fiedorowicz
Data wytworzenia informacji: