I ACa 864/12 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Krakowie z 2012-10-02
I ACa 1243/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Krakowie Data orzeczenia: 18 grudnia 2013 Data publikacji: 14 października 2014 Poziom podobieństwa: 82% Wspólna treśćusługi marketingowe, warunki handlowe, strona powodowa, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, marża handlowa, umowa, usługa logistyczna, przyjęcie towarów do sprzedaży, upust, sklep
|
I ACa 615/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 5 listopada 2014 Data publikacji: 24 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćdostęp do rynków, dostawca, usługa, upust, warunki handlowe, cena, gazetka, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, przedsiębiorca, akcja promocyjna
|
I ACa 1399/12wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Krakowie Data orzeczenia: 8 lutego 2013 Data publikacji: 10 września 2013 Poziom podobieństwa: 81% Wspólna treśćupust, usługi marketingowe, usługa logistyczna, strona powodowa, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, usługa promocyjna, marża handlowa opłaty, gazetka, warunki handlowe, współpraca, umowa, obrót
|
I ACa 350/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 maja 2017 Data publikacji: 1 marca 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćdostawca, usługi marketingowe, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, warunki handlowe, dostęp do rynków, gazetka, umowa, współpraca
|
I ACa 1890/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 14 grudnia 2016 Data publikacji: 9 lutego 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćgazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, produkt, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, pozwany, strona powodowa, współpraca, akcja promocyjna, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa promocyjna
|
I ACa 983/17wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 29 września 2017 Data publikacji: 24 maja 2018 Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćdostęp do rynków, sklep, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa logistyczna, usługi marketingowe, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, umowa, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, współpraca, opłata za przyjęcie, obrót
|
I ACa 226/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 3 listopada 2015 Data publikacji: 30 czerwca 2016 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, marża handlowa opłaty, obrót, usługa promocyjna, pozwany, przedsiębiorca, współpraca, cena, akcja promocyjna, sklep
|
VII AGa 149/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 lutego 2018 Data publikacji: 18 maja 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćdostęp do rynków, dostawca, usługi marketingowe, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, produkt, pozwany, przedsiębiorca, sklep, współpraca
|
I ACa 2036/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 czerwca 2017 Data publikacji: 23 lipca 2018 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćnieuczciwa konkurencja, usługi marketingowe, dostawca, warunki handlowe, gazetka, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, negocjacja, sklep, marża handlowa, opłata za przyjęcie towarów, współpraca, cena, umowa, produkt
|
IX GC 1393/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Poznaniu Data orzeczenia: 26 marca 2015 Data publikacji: 31 maja 2016 Istotność: Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćusługi marketingowe, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, dostawca, współpraca, cena, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków
|
I ACa 208/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 19 września 2013 Data publikacji: 26 października 2013 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćdostawca, usługa, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, pozwany, dostęp do rynków, gazetka, produkt, sklep
|
I ACa 796/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 26 listopada 2014 Data publikacji: 18 marca 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćdostawca, usługa, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, pozwany, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, sklep, marża handlowa opłaty, produkt, przedsiębiorca
|
I ACa 1638/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 4 sierpnia 2015 Data publikacji: 19 lutego 2016 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostawca, usługa, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, współpraca, marża handlowa opłaty, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, przedsiębiorca, strona powodowa, umowa, gazetka
|
I ACa 1053/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 26 marca 2015 Data publikacji: 15 maja 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostawca, usługa, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, sklep, produkt, marża handlowa opłaty
|
I ACa 1082/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Krakowie Data orzeczenia: 14 listopada 2013 Data publikacji: 8 września 2014 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćprodukt, dostawca, sklep, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, towar do sprzedaży, usługi marketingowe, usługa promocyjna, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków
|
I ACa 60/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Krakowie Data orzeczenia: 28 lutego 2013 Data publikacji: 23 stycznia 2014 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćtowar, sprzedaż, warunki handlowe, marża handlowa, upust, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, usługi marketingowe, interes strony powodowej, gazetka, działalność marketingowa, obrót, cena
|
I ACa 956/12wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Krakowie Data orzeczenia: 19 grudnia 2012 Data publikacji: 8 lutego 2013 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćstrona powodowa, usługi marketingowe, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, współpraca, produkt, gazetka, usługa promocyjna, umowa
|
I ACa 896/12wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 18 lutego 2013 Data publikacji: 12 kwietnia 2013 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostawca, usługa, marża handlowa opłaty, pozwany, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, produkt, współpraca
|
VII AGa 169/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 13 marca 2018 Data publikacji: 4 lipca 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, obrót, opłata za przyjęcie towarów, usługi marketingowe, pozwany, produkt, marża handlowa opłaty, współpraca, umowa, przedsiębiorca
|
I ACa 1349/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 30 czerwca 2016 Data publikacji: 17 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, usługi marketingowe, współpraca, pozwany, marża handlowa opłaty, gazetka, produkt, umowa
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Krakowie
Osoba, która wytworzyła informację: Barbara Górzanowska, Grzegorz Krężołek , Regina Kurek
Data wytworzenia informacji: