Serwis Internetowy Portal Orzeczeń używa plików cookies. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody, by pliki cookies były zapisywane na dysku należy zmienić ustawienia przeglądarki internetowej. Korzystając dalej z serwisu wyrażają Państwo zgodę na używanie cookies , zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

I AGa 238/19 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Gdańsku z 2020-03-12

I ACa 48/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny we Wrocławiu

Data orzeczenia: 13 marca 2013

Data publikacji: 27 sierpnia 2013

Poziom podobieństwa: 62%

Wspólna treść

reklama, strona powodowa, towar, pozwany, dostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • reklama, usługa reklamy, umowa reklamy, strona powodowa, towar, pozwany, dostawca, gazetka reklamowa, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca, osiągnięty obrót, utrudnianie dostępu do rynku, logo, usługi reklamowe, usługa logistyczna, wózek widłowy z napędem, ramowy warunek współpracy, towar strony powodowej, reklama w gazetkach
Zobacz»

I ACa 551/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 14 stycznia 2016

Data publikacji: 25 marca 2016

Poziom podobieństwa: 61%

Wspólna treść

dostawca, reklama, marża, pozwany, nieuczciwa konkurencja, przyjęcie towarów do sprzedaży, cena, produkt, dostęp do rynków
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, reklama, marża, usługi marketingowe, sklep, pozwany, ekspozycja, nieuczciwa konkurencja, rabat, odbiorca, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, cena, opłata za przyjęcie towarów, faktura i nota, produkt, gazetka, umowy marketingowe, sprzedawca, dostęp do rynków
Zobacz»

V ACa 620/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Katowicach

Data orzeczenia: 11 grudnia 2012

Data publikacji: 11 stycznia 2013

Poziom podobieństwa: 60%

Wspólna treść

produkt, reklama, marża, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa, dostawca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • produkt, reklama, marża, sieć, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, marża handlowa opłaty, przyjęcie towarów do sprzedaży, bonus marketingowy, akcja promocyjna produktu, umowa, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, dostawca, plakat, opłata za przyjęcie towarów, promocja produktów, kanał dystrybucji, zakupiony towar, zapach, ekspozycja
Zobacz»

I ACa 1215/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 17 stycznia 2014

Data publikacji: 29 maja 2014

Poziom podobieństwa: 60%

Wspólna treść

dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, reklama, marża
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, reklama, marża, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, marża handlowa opłaty, usługa zarządzania, opłata za usługi, dzień zapłaty, zakres marketingu i reklamy, wymierny efekt, przedsiębiorca, odbiorca
Zobacz»

I ACa 628/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 14 kwietnia 2016

Data publikacji: 14 czerwca 2016

Poziom podobieństwa: 60%

Wspólna treść

dostawca, marża, reklama, dostęp do rynków, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, cena, czyn nieuczciwej konkurencji
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, marża, usługi marketingowe, sklep, reklama, dostęp do rynków, pozwany, odbiorca, rabat, ekspozycja, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, cena, czyn nieuczciwej konkurencji, umowy marketingowe, obrót, marża handlowa opłaty, faktura i nota obciążeniowa, sprzedawca, zbycie towarów
Zobacz»

I ACa 1989/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 12 sierpnia 2015

Data publikacji: 29 października 2015

Poziom podobieństwa: 59%

Wspólna treść

reklama, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, produkt, marża, umowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, reklama, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za usługi, opłata za przyjęcie towarów, przedsiębiorca, dostęp do rynków, produkt, negocjacja, dostarczony towar, sieć, marketing i reklama, marża handlowa, marża, gazetka reklamowa, umowa
Zobacz»

I ACa 667/10

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 22 lutego 2011

Data publikacji: 18 stycznia 2013

Poziom podobieństwa: 59%

Wspólna treść

reklama, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, towar
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • reklama, klient, czyn nieuczciwej konkurencji, agent ubezpieczeniowy, dobry obyczaj, przedmiotowa reklama, podatek religi, emisja, model, ubezpieczenie komunikacyjne, pośrednik ubezpieczeniowy, hasło, pośrednictwo agenta, kampania reklamowa, przekaz reklamowy, produkt, prowizja, usługa, piosenka, towar
Zobacz»

I ACa 1785/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 6 czerwca 2014

Data publikacji: 15 listopada 2014

Istotność:

Poziom podobieństwa: 59%

Wspólna treść

marża, dostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, reklama, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, produkt
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • marża, dostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, reklama, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, ekspozycja, usługi marketingowe, pozwany, produkt, dodatkowy produkt, przedsiębiorca, sprzedawca, zbycie towarów, towar finalnemu odbiorcy, utrudnianie dostępu do rynku, sieć handlowa, postępowanie upadłościowe
Zobacz»

I ACa 1082/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Krakowie

Data orzeczenia: 14 listopada 2013

Data publikacji: 8 września 2014

Poziom podobieństwa: 59%

Wspólna treść

reklama, produkt, dostawca, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, marża, towar do sprzedaży, przyjęcie towaru, dostęp do rynków
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • reklama, produkt, dostawca, sklep, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, marża, towar do sprzedaży, udział w katalogu, usługi marketingowe, promocja, przyjęcie towaru, sieć, generalna umowa, świadczenie usług promocyjnych, usługa promocyjna i reklamowa, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków
Zobacz»

I ACa 147/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 29 października 2015

Data publikacji: 27 listopada 2015

Poziom podobieństwa: 58%

Wspólna treść

cena, dostawca, marża, dostęp do rynków, pozwany, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji, reklama, przyjęcie towarów do sprzedaży
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • cena, dostawca, rabat, marża, dostęp do rynków, nota obciążeniowa, marża handlowa, sklep, bonus roczny, pozwany, produkt, obrót, czyn nieuczciwej konkurencji, usługi marketingowe, reklama, przyjęcie towarów do sprzedaży, ekspozycja produktów, usługa ekspozycji, logo, faktura i nota
Zobacz»

I ACa 949/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 9 grudnia 2014

Data publikacji: 24 marca 2015

Istotność:

Poziom podobieństwa: 58%

Wspólna treść

marża, reklama, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, pozwany, produkt, cena
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • marża, usługi marketingowe, reklama, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, pozwany, ekspozycja produktów, przedsiębiorca, sprzedawca, zbycie towarów, faktura i nota obciążeniowa, sklep, produkt, dodatkowa ekspozycja, umowy marketingowe, cena
Zobacz»

I ACa 2162/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 8 stycznia 2016

Data publikacji: 19 lutego 2016

Istotność:

Poziom podobieństwa: 58%

Wspólna treść

dostawca, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, produkt, marża, reklama, nieuczciwa konkurencja, współpraca, cena
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, dostęp do rynków, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, zarządzanie budżetem, usługa, opłata za przyjęcie towarów, produkt, sklep, marża handlowa opłaty, marża, reklama, sieć, utrudnianie dostępu do rynku, nieuczciwa konkurencja, gazetka, przedsiębiorca, akcja promocyjna, współpraca, cena
Zobacz»

I ACa 1667/16

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 28 listopada 2016

Data publikacji: 19 maja 2017

Poziom podobieństwa: 58%

Wspólna treść

dostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, produkt, marża, pozwany
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, produkt, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, porozumienie, usługa, utrudnienie dostępu do rynku, marża, marża handlowa, usługodawca, przedsiębiorca, ekspozycja, wspólne przedsięwzięcie, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, sieć handlowa, produkt dostawcy, pozwany
Zobacz»

I ACa 1261/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 14 marca 2014

Data publikacji: 20 kwietnia 2014

Poziom podobieństwa: 58%

Wspólna treść

dostawca, pozwany, dostęp do rynków, marża, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa, produkt, reklama
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, usługa, opłata prowizyjna, pozwany, premia pieniężna, dostęp do rynków, marża, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa, bezpodstawnie uzyskana korzyść, produkt, zakres marketingu i reklamy, reklama, rabat, obrót, marża handlowa opłaty, towar powódki, umowa z dniem
Zobacz»

VII AGa 293/18

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 15 maja 2018

Data publikacji: 14 września 2018

Poziom podobieństwa: 57%

Wspólna treść

dostęp do rynków, pozwany, dostawca, marża, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa, towar do sprzedaży, współpraca, produkt
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostęp do rynków, pozwany, dostawca, sieć, utrudnianie dostępu do rynku, marża, gazetka, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, dodatkowa opłata, usługa scentralizowanej płatności, umowa, sprzedawca, akcja promocyjna, towar do sprzedaży, współpraca, negocjacja, sklep, produkt, faktura
Zobacz»

I ACa 1407/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 24 lutego 2015

Data publikacji: 26 marca 2015

Poziom podobieństwa: 57%

Wspólna treść

marża, reklama, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostęp do rynków, współpraca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • marża, reklama, usługi marketingowe, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostęp do rynków, sklep, faktura i nota obciążeniowa, sprzedawca, sprzedany towar, przedsiębiorca, ekspozycja towaru, współpraca, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ekspozycja produktów, zbycie towarów
Zobacz»

I ACa 1777/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 6 czerwca 2014

Data publikacji: 20 października 2014

Istotność:

Poziom podobieństwa: 57%

Wspólna treść

marża, reklama, produkt, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostęp do rynków
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • marża, usługi marketingowe, reklama, produkt, dostawca, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, sklep, ekspozycja towaru, pozwany, ekspozycja produktów, dostęp do rynków, sprzedawca, zbycie towarów, fakt wykonania usługi, przedsiębiorca, faktura i nota obciążeniowa, powodów usługi
Zobacz»

I ACa 1011/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 22 kwietnia 2016

Data publikacji: 4 sierpnia 2016

Poziom podobieństwa: 57%

Wspólna treść

współpraca, produkt, pozwany, marża, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • współpraca, produkt, towar powodów, pozwany, katalog, klient, marża, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, opłata za usługi, produkt powoda, umowa, ekspozycja, umowa o świadczenie usługi, usługi marketingowe, współpraca handlowa
Zobacz»

I ACa 951/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 16 grudnia 2014

Data publikacji: 11 marca 2015

Poziom podobieństwa: 57%

Wspólna treść

dostawca, dostęp do rynków, marża, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, reklama, przyjęcie towarów do sprzedaży, cena, produkt
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, dostęp do rynków, marża, usługi marketingowe, sklep, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, reklama, usługa ekspozycji, przyjęcie towarów do sprzedaży, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, logo, sprzedawca, faktura i nota obciążeniowa, cena, produkt, utrudnienie dostępu do rynku, sieć
Zobacz»

I ACa 966/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 15 kwietnia 2016

Data publikacji: 26 października 2016

Poziom podobieństwa: 56%

Wspólna treść

marża, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, reklama, pozwany, dostawca, współpraca, przyjęcie towarów do sprzedaży
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • marża, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, reklama, pozwany, dostawca, współpraca, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, sprzedawca, sklep, kwartał, faktura i nota obciążeniowa, obrót, usługi marketingowe, umowy marketingowe, bonus roczny, marża handlowa opłaty, rabat, opłata za reklamy
Zobacz»
Dodano:  ,  Opublikował(a):  Karolina Najda
Podmiot udostępniający informację:  Sąd Apelacyjny w Gdańsku
Osoba, która wytworzyła informację:  Marek Machnij,  Przemysław Banasik ,  Małgorzata Rybicka – Pakuła
Data wytworzenia informacji: