wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
Data orzeczenia: 13 marca 2013
Data publikacji: 27 sierpnia 2013 Poziom podobieństwa: 62% Wspólna treśćreklama, strona powodowa, towar, pozwany, dostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
reklama, usługa reklamy, umowa reklamy, strona powodowa, towar, pozwany, dostawca, gazetka reklamowa, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca, osiągnięty obrót, utrudnianie dostępu do rynku, logo, usługi reklamowe, usługa logistyczna, wózek widłowy z napędem, ramowy warunek współpracy, towar strony powodowej, reklama w gazetkach
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 14 stycznia 2016
Data publikacji: 25 marca 2016 Poziom podobieństwa: 61% Wspólna treśćdostawca, reklama, marża, pozwany, nieuczciwa konkurencja, przyjęcie towarów do sprzedaży, cena, produkt, dostęp do rynków -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostawca, reklama, marża, usługi marketingowe, sklep, pozwany, ekspozycja, nieuczciwa konkurencja, rabat, odbiorca, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, cena, opłata za przyjęcie towarów, faktura i nota, produkt, gazetka, umowy marketingowe, sprzedawca, dostęp do rynków
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Katowicach
Data orzeczenia: 11 grudnia 2012
Data publikacji: 11 stycznia 2013 Poziom podobieństwa: 60% Wspólna treśćprodukt, reklama, marża, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa, dostawca -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
produkt, reklama, marża, sieć, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, marża handlowa opłaty, przyjęcie towarów do sprzedaży, bonus marketingowy, akcja promocyjna produktu, umowa, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, dostawca, plakat, opłata za przyjęcie towarów, promocja produktów, kanał dystrybucji, zakupiony towar, zapach, ekspozycja
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 17 stycznia 2014
Data publikacji: 29 maja 2014 Poziom podobieństwa: 60% Wspólna treśćdostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, reklama, marża -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, reklama, marża, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, marża handlowa opłaty, usługa zarządzania, opłata za usługi, dzień zapłaty, zakres marketingu i reklamy, wymierny efekt, przedsiębiorca, odbiorca
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 14 kwietnia 2016
Data publikacji: 14 czerwca 2016 Poziom podobieństwa: 60% Wspólna treśćdostawca, marża, reklama, dostęp do rynków, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, cena, czyn nieuczciwej konkurencji -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostawca, marża, usługi marketingowe, sklep, reklama, dostęp do rynków, pozwany, odbiorca, rabat, ekspozycja, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, cena, czyn nieuczciwej konkurencji, umowy marketingowe, obrót, marża handlowa opłaty, faktura i nota obciążeniowa, sprzedawca, zbycie towarów
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 12 sierpnia 2015
Data publikacji: 29 października 2015 Poziom podobieństwa: 59% Wspólna treśćreklama, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, produkt, marża, umowa -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
budżet marketingowy, zarządzanie budżetem, reklama, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za usługi, opłata za przyjęcie towarów, przedsiębiorca, dostęp do rynków, produkt, negocjacja, dostarczony towar, sieć, marketing i reklama, marża handlowa, marża, gazetka reklamowa, umowa
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 22 lutego 2011
Data publikacji: 18 stycznia 2013 Poziom podobieństwa: 59% Wspólna treśćreklama, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, towar -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
reklama, klient, czyn nieuczciwej konkurencji, agent ubezpieczeniowy, dobry obyczaj, przedmiotowa reklama, podatek religi, emisja, model, ubezpieczenie komunikacyjne, pośrednik ubezpieczeniowy, hasło, pośrednictwo agenta, kampania reklamowa, przekaz reklamowy, produkt, prowizja, usługa, piosenka, towar
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 6 czerwca 2014
Data publikacji: 15 listopada 2014
Istotność:
Poziom podobieństwa: 59% Wspólna treśćmarża, dostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, reklama, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, produkt -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
marża, dostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, reklama, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, ekspozycja, usługi marketingowe, pozwany, produkt, dodatkowy produkt, przedsiębiorca, sprzedawca, zbycie towarów, towar finalnemu odbiorcy, utrudnianie dostępu do rynku, sieć handlowa, postępowanie upadłościowe
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Krakowie
Data orzeczenia: 14 listopada 2013
Data publikacji: 8 września 2014 Poziom podobieństwa: 59% Wspólna treśćreklama, produkt, dostawca, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, marża, towar do sprzedaży, przyjęcie towaru, dostęp do rynków -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
reklama, produkt, dostawca, sklep, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, marża, towar do sprzedaży, udział w katalogu, usługi marketingowe, promocja, przyjęcie towaru, sieć, generalna umowa, świadczenie usług promocyjnych, usługa promocyjna i reklamowa, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 29 października 2015
Data publikacji: 27 listopada 2015 Poziom podobieństwa: 58% Wspólna treśćcena, dostawca, marża, dostęp do rynków, pozwany, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji, reklama, przyjęcie towarów do sprzedaży -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
cena, dostawca, rabat, marża, dostęp do rynków, nota obciążeniowa, marża handlowa, sklep, bonus roczny, pozwany, produkt, obrót, czyn nieuczciwej konkurencji, usługi marketingowe, reklama, przyjęcie towarów do sprzedaży, ekspozycja produktów, usługa ekspozycji, logo, faktura i nota
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 9 grudnia 2014
Data publikacji: 24 marca 2015
Istotność:
Poziom podobieństwa: 58% Wspólna treśćmarża, reklama, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, pozwany, produkt, cena -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
marża, usługi marketingowe, reklama, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, pozwany, ekspozycja produktów, przedsiębiorca, sprzedawca, zbycie towarów, faktura i nota obciążeniowa, sklep, produkt, dodatkowa ekspozycja, umowy marketingowe, cena
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 8 stycznia 2016
Data publikacji: 19 lutego 2016
Istotność:
Poziom podobieństwa: 58% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, produkt, marża, reklama, nieuczciwa konkurencja, współpraca, cena -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostawca, dostęp do rynków, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, zarządzanie budżetem, usługa, opłata za przyjęcie towarów, produkt, sklep, marża handlowa opłaty, marża, reklama, sieć, utrudnianie dostępu do rynku, nieuczciwa konkurencja, gazetka, przedsiębiorca, akcja promocyjna, współpraca, cena
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 28 listopada 2016
Data publikacji: 19 maja 2017 Poziom podobieństwa: 58% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, produkt, marża, pozwany -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, produkt, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, porozumienie, usługa, utrudnienie dostępu do rynku, marża, marża handlowa, usługodawca, przedsiębiorca, ekspozycja, wspólne przedsięwzięcie, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, sieć handlowa, produkt dostawcy, pozwany
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 14 marca 2014
Data publikacji: 20 kwietnia 2014 Poziom podobieństwa: 58% Wspólna treśćdostawca, pozwany, dostęp do rynków, marża, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa, produkt, reklama -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostawca, usługa, opłata prowizyjna, pozwany, premia pieniężna, dostęp do rynków, marża, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa, bezpodstawnie uzyskana korzyść, produkt, zakres marketingu i reklamy, reklama, rabat, obrót, marża handlowa opłaty, towar powódki, umowa z dniem
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 15 maja 2018
Data publikacji: 14 września 2018 Poziom podobieństwa: 57% Wspólna treśćdostęp do rynków, pozwany, dostawca, marża, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa, towar do sprzedaży, współpraca, produkt -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostęp do rynków, pozwany, dostawca, sieć, utrudnianie dostępu do rynku, marża, gazetka, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, dodatkowa opłata, usługa scentralizowanej płatności, umowa, sprzedawca, akcja promocyjna, towar do sprzedaży, współpraca, negocjacja, sklep, produkt, faktura
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 24 lutego 2015
Data publikacji: 26 marca 2015 Poziom podobieństwa: 57% Wspólna treśćmarża, reklama, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostęp do rynków, współpraca -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
marża, reklama, usługi marketingowe, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostęp do rynków, sklep, faktura i nota obciążeniowa, sprzedawca, sprzedany towar, przedsiębiorca, ekspozycja towaru, współpraca, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ekspozycja produktów, zbycie towarów
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 6 czerwca 2014
Data publikacji: 20 października 2014
Istotność:
Poziom podobieństwa: 57% Wspólna treśćmarża, reklama, produkt, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostęp do rynków -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
marża, usługi marketingowe, reklama, produkt, dostawca, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, sklep, ekspozycja towaru, pozwany, ekspozycja produktów, dostęp do rynków, sprzedawca, zbycie towarów, fakt wykonania usługi, przedsiębiorca, faktura i nota obciążeniowa, powodów usługi
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 22 kwietnia 2016
Data publikacji: 4 sierpnia 2016 Poziom podobieństwa: 57% Wspólna treśćwspółpraca, produkt, pozwany, marża, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
współpraca, produkt, towar powodów, pozwany, katalog, klient, marża, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, opłata za usługi, produkt powoda, umowa, ekspozycja, umowa o świadczenie usługi, usługi marketingowe, współpraca handlowa
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 16 grudnia 2014
Data publikacji: 11 marca 2015 Poziom podobieństwa: 57% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, marża, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, reklama, przyjęcie towarów do sprzedaży, cena, produkt -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostawca, dostęp do rynków, marża, usługi marketingowe, sklep, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, reklama, usługa ekspozycji, przyjęcie towarów do sprzedaży, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, logo, sprzedawca, faktura i nota obciążeniowa, cena, produkt, utrudnienie dostępu do rynku, sieć
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 15 kwietnia 2016
Data publikacji: 26 października 2016 Poziom podobieństwa: 56% Wspólna treśćmarża, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, reklama, pozwany, dostawca, współpraca, przyjęcie towarów do sprzedaży -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
marża, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, reklama, pozwany, dostawca, współpraca, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, sprzedawca, sklep, kwartał, faktura i nota obciążeniowa, obrót, usługi marketingowe, umowy marketingowe, bonus roczny, marża handlowa opłaty, rabat, opłata za reklamy
Zobacz» |