Serwis Internetowy Portal Orzeczeń używa plików cookies. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody, by pliki cookies były zapisywane na dysku należy zmienić ustawienia przeglądarki internetowej. Korzystając dalej z serwisu wyrażają Państwo zgodę na używanie cookies , zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

XVII AmA 72/11 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie z 2013-05-25

XVII AmA 72/11

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 27 maja 2014

Data publikacji: 25 maja 2016

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 91%

Wspólna treść

przeciętny konsument, kampania reklamowa, hasło, decyzja dotycząca umowy, zbiorowy interes konsumenta, reklama telewizyjna, oferta, model telefonu, reklama zewnętrzna, nieuczciwa praktyka rynkowa, konsument decyzji, prezes, zachowanie rynkowe, czytelność, przedsiębiorca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • przeciętny konsument, kampania reklamowa, hasło, decyzja dotycząca umowy, zbiorowy interes konsumenta, reklama telewizyjna, oferta, model telefonu, reklama zewnętrzna, nieuczciwa praktyka rynkowa, hasło reklamowe, konsument decyzji, publikacja decyzji, prezes, zachowanie rynkowe, czytelność, sieć, przedsiębiorca, wyłączność, operator
Zobacz»

XVII AmA 25/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 18 września 2015

Data publikacji: 3 listopada 2017

Poziom podobieństwa: 80%

Wspólna treść

reklama, zbiorowy interes konsumenta, kara pieniężna, nieuczciwa praktyka rynkowa, przedsiębiorca, hasło, ochrona konkurencji i konsumentów, decyzja dotycząca umowy, prezes, przekaz reklamowy, stosowanie praktyk naruszających zbiorowe, kampania reklamowa, zachowanie rynkowe przeciętne konsumenta, konsument decyzji
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • reklama, zbiorowy interes konsumenta, promocja, kara pieniężna, nieuczciwa praktyka rynkowa, przedsiębiorca, przelew, hasło, prezes urzędu, ochrona konkurencji i konsumentów, decyzja dotycząca umowy, prezes, nałożenie kary, przekaz reklamowy, produkt, dni otwarte, stosowanie praktyk naruszających zbiorowe, kampania reklamowa, zachowanie rynkowe przeciętne konsumenta, konsument decyzji
Zobacz»

XVII AmA 20/17

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 18 czerwca 2019

Data publikacji: 1 lipca 2019

Poziom podobieństwa: 78%

Wspólna treść

reklama, przeciętny konsument, prezes, zbiorowy interes konsumenta, nieuczciwa praktyka rynkowa, oferta, kampania reklamowa, ochrona konkurencji i konsumentów, hasło, kara pieniężna
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • reklama, przeciętny konsument, prezes, transmisja danych, zbiorowy interes konsumenta, delegatura, nieuczciwa praktyka rynkowa, dostęp do internetu, oferta, kampania reklamowa, ochrona konkurencji i konsumentów, abonent, regulamin promocji, hasło, prędkość, obowiązek publikacji, informacja, kara pieniężna, usługa dostępu, decyzja
Zobacz»

VI ACa 1644/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 8 marca 2017

Data publikacji: 10 czerwca 2017

Istotność:

Poziom podobieństwa: 78%

Wspólna treść

przeciętny konsument, czcionka, oferta, kara pieniężna, hasło, przekaz reklamowy, praktyk rynkowy, przedsiębiorca, zbiorowy interes konsumenta, reklama telewizyjna, kampania
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • przeciętny konsument, czcionka, oferta, pre, kara pieniężna, hasło, przekaz reklamowy, praktyk rynkowy, okres ważności, przedsiębiorca, konto, zbiorowy interes konsumenta, hasło reklamowe, reklama powoda, ulotka, reklama telewizyjna, usługa telekomunikacyjna, operator, kampania, rynek
Zobacz»

VI ACa 178/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 13 listopada 2014

Data publikacji: 17 grudnia 2014

Poziom podobieństwa: 77%

Wspólna treść

nieuczciwa praktyka rynkowa, przeciętny konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, przekaz reklamowy, zbiorowy interes konsumenta, hasło, kara pieniężna, decyzja dotycząca umowy, reklama zewnętrzna, kampania reklamowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • nieuczciwa praktyka rynkowa, przeciętny konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, przekaz reklamowy, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym, okres ważności, zbiorowy interes konsumenta, za darmo, reklama powoda, hasło, ustawa o ochronie konkurencji, kara pieniężna, decyzja dotycząca umowy, materiał reklamowy, reklama zewnętrzna, kampania reklamowa, konto, hasło reklamowe, ramy kampanii, prezes urzędu ochrony konkurencji
Zobacz»

VI ACa 1863/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 22 marca 2017

Data publikacji: 22 czerwca 2017

Istotność:

Poziom podobieństwa: 76%

Wspólna treść

reklama, przeciętny konsument, kara pieniężna, zbiorowy interes konsumenta, przekaz reklamowy, przedsiębiorca, decyzja dotycząca umowy, kampania reklamowa, nieuczciwa praktyka rynkowa, prezes
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • reklama, przeciętny konsument, kara pieniężna, zbiorowy interes konsumenta, członek, kampania promocyjna, przekaz reklamowy, przedsiębiorca, ustawa antymonopolowa, przelew, trwanie promocji, produkt, decyzja dotycząca umowy, nałożenie kary pieniężnej, kampania reklamowa, usługi finansowe, skok, nieuczciwa praktyka rynkowa, prezes, prezes urzędu
Zobacz»

XVII AmA 42/20

zarządzenie, wyrok, uzasadnienie

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 30 listopada 2021

Data publikacji: 26 lipca 2023

Poziom podobieństwa: 75%

Wspólna treść

kara pieniężna, zbiorowy interes konsumenta, reklama, nieuczciwa praktyka rynkowa, hasło, przedsiębiorca, przeciętny konsument, oferta, prezes, ochrona konkurencji i konsumentów, stosowanie praktyki
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • kara pieniężna, zbiorowy interes konsumenta, kredyt, reklama, nieuczciwa praktyka rynkowa, hasło, przedsiębiorca, przeciętny konsument, baner, nałożenie kary pieniężnej, oferta, prezes, bank, praktyka powoda, interes publiczny, produkt finansowy, informacja, ochrona konkurencji i konsumentów, stosowanie praktyki, prezes urzędu
Zobacz»

XVII AmA 54/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 8 listopada 2013

Data publikacji: 11 stycznia 2017

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 75%

Wspólna treść

zbiorowy interes konsumenta, przeciętny konsument, kampania reklamowa, reklama, decyzja dotycząca umowy, prezes, hasło, nieuczciwa praktyka rynkowa, oferta, przedsiębiorca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • zbiorowy interes konsumenta, pakiet, przeciętny konsument, kampania reklamowa, regulamin promocji, reklama, oferta promocyjna, decyzja dotycząca umowy, prezes, hasło, nieuczciwa praktyka rynkowa, oferta, połączenie głosowe, użytkownik, przedsiębiorca, publikacja decyzji, cena połączeń, naruszenie zbiorowych interesów konsumentów, istotna informacja potrzebna, konsument do podjęcia decyzji
Zobacz»

VI ACa 1021/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 5 lutego 2013

Data publikacji: 16 kwietnia 2013

Poziom podobieństwa: 74%

Wspólna treść

zbiorowy interes konsumenta, kara pieniężna, hasło, nieuczciwa praktyka rynkowa, reklama, przeciętny konsument, prezes, oferta, przekaz reklamowy, kampania reklamowa, przedsiębiorca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • zbiorowy interes konsumenta, kara pieniężna, hasło, nieuczciwa praktyka rynkowa, reklama, przeciętny konsument, hasło reklamowe, usługa dodatkowa, cykl rozliczeniowy, reklamowana usługa, prezes, oferta, przekaz reklamowy, produkt, korzystanie z internetu, kampania reklamowa, przedsiębiorca, usługa dostępu do internetu, telefonia, napis
Zobacz»

XVII AmA 38/09

uzasadnienie

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 10 marca 2010

Data publikacji: 24 sierpnia 2013

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 74%

Wspólna treść

reklama, przeciętny konsument, decyzja dotycząca umowy, nieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, konsument decyzji, kampania reklamowa, przedsiębiorca, prezes, komunikat, prezentacja
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • reklama, przeciętny konsument, decyzja dotycząca umowy, oprocentowanie, gwiazdka, nieuczciwa praktyka rynkowa, bank, materiał reklamowy, prezes urzędu, zbiorowy interes konsumenta, konsument decyzji, lokata terminowa, kampania reklamowa, okres umowny, informacja, przedsiębiorca, prezes, komunikat, reklama produktów, prezentacja
Zobacz»

XVII AmA 54/17

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 16 kwietnia 2019

Data publikacji: 10 listopada 2021

Poziom podobieństwa: 74%

Wspólna treść

czcionka, zbiorowy interes konsumenta, reklama telewizyjna, hasło, przeciętny konsument, przedsiębiorca, nieuczciwa praktyka rynkowa, ochrona konkurencji i konsumentów, kampania reklamowa, przekaz reklamowy, komunikat
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • czcionka, promocja, utrzymanie łączy, zbiorowy interes konsumenta, dymek, sekunda, opłata abonamentowa, reklama telewizyjna, usługa, hasło, przeciętny konsument, opłata za utrzymanie, przedsiębiorca, nieuczciwa praktyka rynkowa, ochrona konkurencji i konsumentów, kampania reklamowa, reklama radiowa, przekaz reklamowy, komunikat, telefon stacjonarny
Zobacz»

VI ACa 449/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 20 stycznia 2015

Data publikacji: 19 sierpnia 2015

Istotność:

Poziom podobieństwa: 74%

Wspólna treść

nieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, przeciętny konsument, oferta, przekaz reklamowy, hasło, ochrona konkurencji i konsumentów, przedsiębiorca, reklama telewizyjna, kara, stosowanie praktyk naruszających zbiorowe
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • nieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, przeciętny konsument, opcja, promocja, rabat, oferta, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym, ulotka reklamowa, abonent pakietu, prezent, przekaz reklamowy, hasło, ochrona konkurencji i konsumentów, przedsiębiorca, reklama telewizyjna, kara, zniżka, stosowanie praktyk naruszających zbiorowe, aneks
Zobacz»

XVII AmA 25/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 21 kwietnia 2016

Data publikacji: 20 października 2016

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 73%

Wspólna treść

nieuczciwa praktyka rynkowa, reklama, zbiorowy interes konsumenta, przeciętny konsument, przedsiębiorca, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna, stosowanie praktyki
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • nieuczciwa praktyka rynkowa, reklama, zbiorowy interes konsumenta, artykuł, przeciętny konsument, przedsiębiorca, czytelnik, blok reklamowy, ochrona konkurencji i konsumentów, tekst, prezes urzędu, usługa medyczna, produkt, reklamodawca, uroda, strona dziennika, kara pieniężna, model przeciętnego konsumenta, nieuczciwa praktyka handlowa, stosowanie praktyki
Zobacz»

XVII AmA 82/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 15 października 2014

Data publikacji: 19 grudnia 2016

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 72%

Wspólna treść

nieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, hasło, kampania reklamowa, oferta, reklama, ochrona konkurencji i konsumentów, przedsiębiorca, przeciętny konsument
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • cena połączeń, nieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, hasło, kampania reklamowa, oferta, sieć, reklama, ochrona konkurencji i konsumentów, plakat, wybrany numer, ekran, telefonia, połączenie telefoniczne, ramy kampanii, ustawa o ochronie konkurencji, prezent, przedsiębiorca, przeciętny konsument, przedmiotowa oferta
Zobacz»

VI ACa 1685/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 30 listopada 2015

Data publikacji: 18 kwietnia 2016

Istotność:

Poziom podobieństwa: 72%

Wspólna treść

przeciętny konsument, reklama, zbiorowy interes konsumenta, przekaz reklamowy, decyzja dotycząca umowy, kampania reklamowa, nieuczciwa praktyka rynkowa, hasło, kara pieniężna
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • przeciętny konsument, reklama, karta płatnicza, bank, prowadzenie konta, zbiorowy interes konsumenta, przekaz reklamowy, decyzja dotycząca umowy, informacja, użytkowanie kart, kampania reklamowa, bankomat, przelew internetowy, internet i telefon, nieuczciwa praktyka rynkowa, reklamowany produkt, hasło, korzystanie z karty, usługa bankowa, kara pieniężna
Zobacz»

VI ACa 694/10

wyrok

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 9 lutego 2011

Data publikacji: 27 listopada 2012

Poziom podobieństwa: 72%

Wspólna treść

reklama, przeciętny konsument, decyzja dotycząca umowy, nieuczciwa praktyka rynkowa, konsument decyzji, kampania reklamowa, prezes, zbiorowy interes konsumenta
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • reklama, produkt, przeciętny konsument, decyzja dotycząca umowy, oprocentowanie, gwiazdka, nieuczciwa praktyka rynkowa, materiał reklamowy, konsument decyzji, pewny zysk, bank, kampania reklamowa, prezes urzędu, podjęcie przez przeciętnego konsumenta, informacja, lokata terminowa, prezes, zbiorowy interes konsumenta, publikacja, okres umowny
Zobacz»

VII AGa 889/19

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 31 grudnia 2020

Data publikacji: 1 października 2021

Poziom podobieństwa: 71%

Wspólna treść

przeciętny konsument, reklama, zbiorowy interes konsumenta, prezes, kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, nieuczciwa praktyka rynkowa, przedsiębiorca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • przeciętny konsument, reklama, zbiorowy interes konsumenta, prezes, usta, zaskarżana decyzja, prezes urzędu, kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, nieuczciwa praktyka rynkowa, dyrektor delegatury, naruszenie zbiorowych interesów konsumentów, decyzja prezesa, przedsiębiorca, zaniechanie, delegatura urzędu ochrony konkurencji, urząd ochrony konkurencji i konsumentów, dyrektywa, nieuczciwa praktyka handlowa, pomimo to
Zobacz»

XVII AmA 55/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 19 września 2014

Data publikacji: 24 marca 2016

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 71%

Wspólna treść

reklama, zbiorowy interes konsumenta, nieuczciwa praktyka rynkowa, kampania reklamowa, decyzja dotycząca umowy, ochrona konkurencji i konsumentów
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • reklama, zbiorowy interes konsumenta, pismo spółki, przelew, prowadzenie konta, nieuczciwa praktyka rynkowa, reklama produktów, kampania reklamowa, informacja, internet i telefon, bankomat, spółka z dniem, decyzja dotycząca umowy, strona banku, element reklamy, prezes urzędu, użytkowanie kart, podjęcie decyzji dotyczącej umowy, karta płatnicza, ochrona konkurencji i konsumentów
Zobacz»

XVII AmA 10/21

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 19 kwietnia 2021

Data publikacji: 28 listopada 2022

Poziom podobieństwa: 71%

Wspólna treść

reklama, zbiorowy interes konsumenta, przeciętny konsument, prezes, kampania reklamowa, praktyk, ochrona konkurencji i konsumentów, przekaz reklamowy, hasło
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • reklama, zbiorowy interes konsumenta, regulamin promocji, transmisja danych, uznanie administracyjne, przeciętny konsument, internet, abonent, router, prezes urzędu, prezes, modem, kampania reklamowa, praktyk, ochrona konkurencji i konsumentów, przekaz reklamowy, hasło, prędkość, dyrektor delegatury, postanowienie dodatkowe
Zobacz»

VI ACa 1376/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 8 grudnia 2016

Data publikacji: 28 lutego 2017

Istotność:

Poziom podobieństwa: 71%

Wspólna treść

nieuczciwa praktyka rynkowa, przedsiębiorca, hasło, zbiorowy interes konsumenta, reklama, ochrona konkurencji i konsumentów, decyzja dotycząca umowy, oferta, konsument decyzji, kara pieniężna, zachowanie rynkowe przeciętne konsumenta
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • nieuczciwa praktyka rynkowa, przedsiębiorca, pożyczka, hasło, zbiorowy interes konsumenta, reklama, ochrona konkurencji i konsumentów, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym, decyzja dotycząca umowy, oferta, ocena ryzyka kredytowego, ustawa o ochronie konkurencji, konsument decyzji, reklama prasowa, kara pieniężna, hipoteka, podjęcie przez przeciętnego konsumenta, oferta przedsiębiorcy, zachowanie rynkowe przeciętne konsumenta, kredyt
Zobacz»
Dodano:  ,  Opublikował(a):  Beata Gonera
Podmiot udostępniający informację:  Sąd Okręgowy w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację:  Jolanta de Heij-Kaplińska
Data wytworzenia informacji: