wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 27 maja 2014
Data publikacji: 25 maja 2016 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 91% Wspólna treśćprzeciętny konsument, kampania reklamowa, hasło, decyzja dotycząca umowy, zbiorowy interes konsumenta, reklama telewizyjna, oferta, model telefonu, reklama zewnętrzna, nieuczciwa praktyka rynkowa, konsument decyzji, prezes, zachowanie rynkowe, czytelność, przedsiębiorca -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
przeciętny konsument, kampania reklamowa, hasło, decyzja dotycząca umowy, zbiorowy interes konsumenta, reklama telewizyjna, oferta, model telefonu, reklama zewnętrzna, nieuczciwa praktyka rynkowa, hasło reklamowe, konsument decyzji, publikacja decyzji, prezes, zachowanie rynkowe, czytelność, sieć, przedsiębiorca, wyłączność, operator
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 18 września 2015
Data publikacji: 3 listopada 2017 Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćreklama, zbiorowy interes konsumenta, kara pieniężna, nieuczciwa praktyka rynkowa, przedsiębiorca, hasło, ochrona konkurencji i konsumentów, decyzja dotycząca umowy, prezes, przekaz reklamowy, stosowanie praktyk naruszających zbiorowe, kampania reklamowa, zachowanie rynkowe przeciętne konsumenta, konsument decyzji -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
reklama, zbiorowy interes konsumenta, promocja, kara pieniężna, nieuczciwa praktyka rynkowa, przedsiębiorca, przelew, hasło, prezes urzędu, ochrona konkurencji i konsumentów, decyzja dotycząca umowy, prezes, nałożenie kary, przekaz reklamowy, produkt, dni otwarte, stosowanie praktyk naruszających zbiorowe, kampania reklamowa, zachowanie rynkowe przeciętne konsumenta, konsument decyzji
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 18 czerwca 2019
Data publikacji: 1 lipca 2019 Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćreklama, przeciętny konsument, prezes, zbiorowy interes konsumenta, nieuczciwa praktyka rynkowa, oferta, kampania reklamowa, ochrona konkurencji i konsumentów, hasło, kara pieniężna -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
reklama, przeciętny konsument, prezes, transmisja danych, zbiorowy interes konsumenta, delegatura, nieuczciwa praktyka rynkowa, dostęp do internetu, oferta, kampania reklamowa, ochrona konkurencji i konsumentów, abonent, regulamin promocji, hasło, prędkość, obowiązek publikacji, informacja, kara pieniężna, usługa dostępu, decyzja
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 8 marca 2017
Data publikacji: 10 czerwca 2017
Istotność:
Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćprzeciętny konsument, czcionka, oferta, kara pieniężna, hasło, przekaz reklamowy, praktyk rynkowy, przedsiębiorca, zbiorowy interes konsumenta, reklama telewizyjna, kampania -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
przeciętny konsument, czcionka, oferta, pre, kara pieniężna, hasło, przekaz reklamowy, praktyk rynkowy, okres ważności, przedsiębiorca, konto, zbiorowy interes konsumenta, hasło reklamowe, reklama powoda, ulotka, reklama telewizyjna, usługa telekomunikacyjna, operator, kampania, rynek
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 13 listopada 2014
Data publikacji: 17 grudnia 2014 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćnieuczciwa praktyka rynkowa, przeciętny konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, przekaz reklamowy, zbiorowy interes konsumenta, hasło, kara pieniężna, decyzja dotycząca umowy, reklama zewnętrzna, kampania reklamowa -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
nieuczciwa praktyka rynkowa, przeciętny konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, przekaz reklamowy, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym, okres ważności, zbiorowy interes konsumenta, za darmo, reklama powoda, hasło, ustawa o ochronie konkurencji, kara pieniężna, decyzja dotycząca umowy, materiał reklamowy, reklama zewnętrzna, kampania reklamowa, konto, hasło reklamowe, ramy kampanii, prezes urzędu ochrony konkurencji
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 22 marca 2017
Data publikacji: 22 czerwca 2017
Istotność:
Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćreklama, przeciętny konsument, kara pieniężna, zbiorowy interes konsumenta, przekaz reklamowy, przedsiębiorca, decyzja dotycząca umowy, kampania reklamowa, nieuczciwa praktyka rynkowa, prezes -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
reklama, przeciętny konsument, kara pieniężna, zbiorowy interes konsumenta, członek, kampania promocyjna, przekaz reklamowy, przedsiębiorca, ustawa antymonopolowa, przelew, trwanie promocji, produkt, decyzja dotycząca umowy, nałożenie kary pieniężnej, kampania reklamowa, usługi finansowe, skok, nieuczciwa praktyka rynkowa, prezes, prezes urzędu
Zobacz» |
zarządzenie, wyrok, uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 30 listopada 2021
Data publikacji: 26 lipca 2023 Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćkara pieniężna, zbiorowy interes konsumenta, reklama, nieuczciwa praktyka rynkowa, hasło, przedsiębiorca, przeciętny konsument, oferta, prezes, ochrona konkurencji i konsumentów, stosowanie praktyki -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
kara pieniężna, zbiorowy interes konsumenta, kredyt, reklama, nieuczciwa praktyka rynkowa, hasło, przedsiębiorca, przeciętny konsument, baner, nałożenie kary pieniężnej, oferta, prezes, bank, praktyka powoda, interes publiczny, produkt finansowy, informacja, ochrona konkurencji i konsumentów, stosowanie praktyki, prezes urzędu
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 8 listopada 2013
Data publikacji: 11 stycznia 2017 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćzbiorowy interes konsumenta, przeciętny konsument, kampania reklamowa, reklama, decyzja dotycząca umowy, prezes, hasło, nieuczciwa praktyka rynkowa, oferta, przedsiębiorca -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
zbiorowy interes konsumenta, pakiet, przeciętny konsument, kampania reklamowa, regulamin promocji, reklama, oferta promocyjna, decyzja dotycząca umowy, prezes, hasło, nieuczciwa praktyka rynkowa, oferta, połączenie głosowe, użytkownik, przedsiębiorca, publikacja decyzji, cena połączeń, naruszenie zbiorowych interesów konsumentów, istotna informacja potrzebna, konsument do podjęcia decyzji
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 5 lutego 2013
Data publikacji: 16 kwietnia 2013 Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćzbiorowy interes konsumenta, kara pieniężna, hasło, nieuczciwa praktyka rynkowa, reklama, przeciętny konsument, prezes, oferta, przekaz reklamowy, kampania reklamowa, przedsiębiorca -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
zbiorowy interes konsumenta, kara pieniężna, hasło, nieuczciwa praktyka rynkowa, reklama, przeciętny konsument, hasło reklamowe, usługa dodatkowa, cykl rozliczeniowy, reklamowana usługa, prezes, oferta, przekaz reklamowy, produkt, korzystanie z internetu, kampania reklamowa, przedsiębiorca, usługa dostępu do internetu, telefonia, napis
Zobacz» |
uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 10 marca 2010
Data publikacji: 24 sierpnia 2013 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćreklama, przeciętny konsument, decyzja dotycząca umowy, nieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, konsument decyzji, kampania reklamowa, przedsiębiorca, prezes, komunikat, prezentacja -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
reklama, przeciętny konsument, decyzja dotycząca umowy, oprocentowanie, gwiazdka, nieuczciwa praktyka rynkowa, bank, materiał reklamowy, prezes urzędu, zbiorowy interes konsumenta, konsument decyzji, lokata terminowa, kampania reklamowa, okres umowny, informacja, przedsiębiorca, prezes, komunikat, reklama produktów, prezentacja
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 16 kwietnia 2019
Data publikacji: 10 listopada 2021 Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćczcionka, zbiorowy interes konsumenta, reklama telewizyjna, hasło, przeciętny konsument, przedsiębiorca, nieuczciwa praktyka rynkowa, ochrona konkurencji i konsumentów, kampania reklamowa, przekaz reklamowy, komunikat -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
czcionka, promocja, utrzymanie łączy, zbiorowy interes konsumenta, dymek, sekunda, opłata abonamentowa, reklama telewizyjna, usługa, hasło, przeciętny konsument, opłata za utrzymanie, przedsiębiorca, nieuczciwa praktyka rynkowa, ochrona konkurencji i konsumentów, kampania reklamowa, reklama radiowa, przekaz reklamowy, komunikat, telefon stacjonarny
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 20 stycznia 2015
Data publikacji: 19 sierpnia 2015
Istotność:
Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćnieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, przeciętny konsument, oferta, przekaz reklamowy, hasło, ochrona konkurencji i konsumentów, przedsiębiorca, reklama telewizyjna, kara, stosowanie praktyk naruszających zbiorowe -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
nieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, przeciętny konsument, opcja, promocja, rabat, oferta, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym, ulotka reklamowa, abonent pakietu, prezent, przekaz reklamowy, hasło, ochrona konkurencji i konsumentów, przedsiębiorca, reklama telewizyjna, kara, zniżka, stosowanie praktyk naruszających zbiorowe, aneks
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 21 kwietnia 2016
Data publikacji: 20 października 2016 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 73% Wspólna treśćnieuczciwa praktyka rynkowa, reklama, zbiorowy interes konsumenta, przeciętny konsument, przedsiębiorca, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna, stosowanie praktyki -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
nieuczciwa praktyka rynkowa, reklama, zbiorowy interes konsumenta, artykuł, przeciętny konsument, przedsiębiorca, czytelnik, blok reklamowy, ochrona konkurencji i konsumentów, tekst, prezes urzędu, usługa medyczna, produkt, reklamodawca, uroda, strona dziennika, kara pieniężna, model przeciętnego konsumenta, nieuczciwa praktyka handlowa, stosowanie praktyki
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 15 października 2014
Data publikacji: 19 grudnia 2016 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćnieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, hasło, kampania reklamowa, oferta, reklama, ochrona konkurencji i konsumentów, przedsiębiorca, przeciętny konsument -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
cena połączeń, nieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, hasło, kampania reklamowa, oferta, sieć, reklama, ochrona konkurencji i konsumentów, plakat, wybrany numer, ekran, telefonia, połączenie telefoniczne, ramy kampanii, ustawa o ochronie konkurencji, prezent, przedsiębiorca, przeciętny konsument, przedmiotowa oferta
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 30 listopada 2015
Data publikacji: 18 kwietnia 2016
Istotność:
Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćprzeciętny konsument, reklama, zbiorowy interes konsumenta, przekaz reklamowy, decyzja dotycząca umowy, kampania reklamowa, nieuczciwa praktyka rynkowa, hasło, kara pieniężna -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
przeciętny konsument, reklama, karta płatnicza, bank, prowadzenie konta, zbiorowy interes konsumenta, przekaz reklamowy, decyzja dotycząca umowy, informacja, użytkowanie kart, kampania reklamowa, bankomat, przelew internetowy, internet i telefon, nieuczciwa praktyka rynkowa, reklamowany produkt, hasło, korzystanie z karty, usługa bankowa, kara pieniężna
Zobacz» |
wyrok Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 9 lutego 2011
Data publikacji: 27 listopada 2012 Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćreklama, przeciętny konsument, decyzja dotycząca umowy, nieuczciwa praktyka rynkowa, konsument decyzji, kampania reklamowa, prezes, zbiorowy interes konsumenta -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
reklama, produkt, przeciętny konsument, decyzja dotycząca umowy, oprocentowanie, gwiazdka, nieuczciwa praktyka rynkowa, materiał reklamowy, konsument decyzji, pewny zysk, bank, kampania reklamowa, prezes urzędu, podjęcie przez przeciętnego konsumenta, informacja, lokata terminowa, prezes, zbiorowy interes konsumenta, publikacja, okres umowny
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 31 grudnia 2020
Data publikacji: 1 października 2021 Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćprzeciętny konsument, reklama, zbiorowy interes konsumenta, prezes, kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, nieuczciwa praktyka rynkowa, przedsiębiorca -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
przeciętny konsument, reklama, zbiorowy interes konsumenta, prezes, usta, zaskarżana decyzja, prezes urzędu, kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, nieuczciwa praktyka rynkowa, dyrektor delegatury, naruszenie zbiorowych interesów konsumentów, decyzja prezesa, przedsiębiorca, zaniechanie, delegatura urzędu ochrony konkurencji, urząd ochrony konkurencji i konsumentów, dyrektywa, nieuczciwa praktyka handlowa, pomimo to
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 19 września 2014
Data publikacji: 24 marca 2016 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćreklama, zbiorowy interes konsumenta, nieuczciwa praktyka rynkowa, kampania reklamowa, decyzja dotycząca umowy, ochrona konkurencji i konsumentów -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
reklama, zbiorowy interes konsumenta, pismo spółki, przelew, prowadzenie konta, nieuczciwa praktyka rynkowa, reklama produktów, kampania reklamowa, informacja, internet i telefon, bankomat, spółka z dniem, decyzja dotycząca umowy, strona banku, element reklamy, prezes urzędu, użytkowanie kart, podjęcie decyzji dotyczącej umowy, karta płatnicza, ochrona konkurencji i konsumentów
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 19 kwietnia 2021
Data publikacji: 28 listopada 2022 Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćreklama, zbiorowy interes konsumenta, przeciętny konsument, prezes, kampania reklamowa, praktyk, ochrona konkurencji i konsumentów, przekaz reklamowy, hasło -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
reklama, zbiorowy interes konsumenta, regulamin promocji, transmisja danych, uznanie administracyjne, przeciętny konsument, internet, abonent, router, prezes urzędu, prezes, modem, kampania reklamowa, praktyk, ochrona konkurencji i konsumentów, przekaz reklamowy, hasło, prędkość, dyrektor delegatury, postanowienie dodatkowe
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 8 grudnia 2016
Data publikacji: 28 lutego 2017
Istotność:
Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćnieuczciwa praktyka rynkowa, przedsiębiorca, hasło, zbiorowy interes konsumenta, reklama, ochrona konkurencji i konsumentów, decyzja dotycząca umowy, oferta, konsument decyzji, kara pieniężna, zachowanie rynkowe przeciętne konsumenta -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
nieuczciwa praktyka rynkowa, przedsiębiorca, pożyczka, hasło, zbiorowy interes konsumenta, reklama, ochrona konkurencji i konsumentów, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym, decyzja dotycząca umowy, oferta, ocena ryzyka kredytowego, ustawa o ochronie konkurencji, konsument decyzji, reklama prasowa, kara pieniężna, hipoteka, podjęcie przez przeciętnego konsumenta, oferta przedsiębiorcy, zachowanie rynkowe przeciętne konsumenta, kredyt
Zobacz» |