XVII AmA 10/21 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie z 2021-04-19

XVII AmA 20/17

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 18 czerwca 2019

Data publikacji: 1 lipca 2019

Poziom podobieństwa: 85%

Wspólna treść

reklama, przeciętny konsument, prezes, transmisja danych, zbiorowy interes konsumenta, delegatura, internet, oferta, kampania reklamowa, praktyk, ochrona konkurencji i konsumentów, abonent, regulamin promocji, hasło, prędkość, obowiązek publikacji
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • reklama, przeciętny konsument, prezes, transmisja danych, zbiorowy interes konsumenta, delegatura, internet, nieuczciwa praktyka rynkowa, dostęp do internetu, oferta, kampania reklamowa, praktyk, ochrona konkurencji i konsumentów, abonent, regulamin promocji, usługa, hasło, prędkość, obowiązek publikacji, informacja
Zobacz»

XVII AmA 25/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 18 września 2015

Data publikacji: 3 listopada 2017

Poziom podobieństwa: 74%

Wspólna treść

reklama, zbiorowy interes konsumenta, promocja, przeciętny konsument, hasło, prezes urzędu, ochrona konkurencji i konsumentów, praktyk, przekaz reklamowy, kampania reklamowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • reklama, zbiorowy interes konsumenta, promocja, przeciętny konsument, kara pieniężna, nieuczciwa praktyka rynkowa, przedsiębiorca, przelew, hasło, prezes urzędu, ochrona konkurencji i konsumentów, praktyk, decyzja dotycząca umowy, nałożenie kary, przekaz reklamowy, produkt, dni otwarte, stosowanie praktyk naruszających zbiorowe, kampania reklamowa, zachowanie rynkowe przeciętne konsumenta
Zobacz»

XVII AmA 54/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 8 listopada 2013

Data publikacji: 11 stycznia 2017

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 73%

Wspólna treść

zbiorowy interes konsumenta, pakiet, przeciętny konsument, kampania reklamowa, regulamin promocji, reklama, prezes, hasło, oferta, praktyk
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • zbiorowy interes konsumenta, pakiet, przeciętny konsument, kampania reklamowa, regulamin promocji, reklama, oferta promocyjna, decyzja dotycząca umowy, prezes, hasło, nieuczciwa praktyka rynkowa, oferta, połączenie głosowe, użytkownik, przedsiębiorca, publikacja decyzji, cena połączeń, praktyk, naruszenie zbiorowych interesów konsumentów, istotna informacja potrzebna
Zobacz»

VII AGa 889/19

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 31 grudnia 2020

Data publikacji: 1 października 2021

Poziom podobieństwa: 72%

Wspólna treść

przeciętny konsument, reklama, zbiorowy interes konsumenta, praktyk, usta, prezes urzędu, dyrektor delegatury, urząd ochrony konkurencji i konsumentów
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • przeciętny konsument, reklama, zbiorowy interes konsumenta, praktyk, usta, zaskarżana decyzja, prezes urzędu, kara pieniężna, nieuczciwa praktyka rynkowa, dyrektor delegatury, naruszenie zbiorowych interesów konsumentów, decyzja prezesa, przedsiębiorca, zaniechanie, delegatura urzędu ochrony konkurencji, urząd ochrony konkurencji i konsumentów, dyrektywa, nieuczciwa praktyka handlowa, pomimo to, rozporządzenie prezesa rady ministrów
Zobacz»

XVII AmA 37/20

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 15 grudnia 2021

Data publikacji: 11 maja 2023

Poziom podobieństwa: 71%

Wspólna treść

transmisja danych, regulamin promocji, internet, zbiorowy interes konsumenta, pakiet, abonent, praktyk, ochrona konkurencji i konsumentów, prezes urzędu
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • transmisja danych, regulamin promocji, internet, technologia, zbiorowy interes konsumenta, pakiet, dodatkowa opłata, abonent, usługa dostępu do internetu, kara pieniężna, praktyk, usługi multimedialne, nieuczciwa praktyka rynkowa, reklamacja konsumenta, ochrona konkurencji i konsumentów, ramy usługi, przedsiębiorca, prezes urzędu, ramy ofert, faktura
Zobacz»

XVII AmA 72/11

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 10 kwietnia 2013

Data publikacji: 28 lipca 2016

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 71%

Wspólna treść

reklama, przeciętny konsument, kampania reklamowa, hasło, prezes, zbiorowy interes konsumenta, oferta, praktyk
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • reklama, przeciętny konsument, kampania reklamowa, hasło, prezes, zbiorowy interes konsumenta, decyzja dotycząca umowy, model telefonu, reklama zewnętrzna, oferta, zachowanie rynkowe, nieuczciwa praktyka rynkowa, reklama telewizyjna, akt administracyjny, zniekształcenie, praktyk, billboard, przedsiębiorca, kara pieniężna, czytelność
Zobacz»

XVII AmA 54/17

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 16 kwietnia 2019

Data publikacji: 10 listopada 2021

Poziom podobieństwa: 70%

Wspólna treść

reklama, promocja, zbiorowy interes konsumenta, hasło, przeciętny konsument, praktyk, ochrona konkurencji i konsumentów, kampania reklamowa, przekaz reklamowy
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • reklama, czcionka, promocja, utrzymanie łączy, zbiorowy interes konsumenta, dymek, sekunda, opłata abonamentowa, reklama telewizyjna, usługa, hasło, przeciętny konsument, praktyk, opłata za utrzymanie, przedsiębiorca, nieuczciwa praktyka rynkowa, ochrona konkurencji i konsumentów, kampania reklamowa, reklama radiowa, przekaz reklamowy
Zobacz»

VI ACa 178/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 13 listopada 2014

Data publikacji: 17 grudnia 2014

Poziom podobieństwa: 69%

Wspólna treść

reklama, przeciętny konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, przekaz reklamowy, zbiorowy interes konsumenta, hasło, praktyk, kampania reklamowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • reklama, nieuczciwa praktyka rynkowa, przeciętny konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, przekaz reklamowy, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym, okres ważności, zbiorowy interes konsumenta, za darmo, reklama powoda, hasło, ustawa o ochronie konkurencji, kara pieniężna, decyzja dotycząca umowy, materiał reklamowy, praktyk, reklama zewnętrzna, kampania reklamowa, konto, hasło reklamowe
Zobacz»

XVII AmA 159/11

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 9 października 2012

Data publikacji: 18 stycznia 2017

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 68%

Wspólna treść

modem, reklama, przekaz reklamowy, przeciętny konsument, zbiorowy interes konsumenta, kampania reklamowa, ochrona konkurencji i konsumentów, promocja, prezes, oferta, internet
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów
  • Ważne frazy
    • modem, reklama, przekaz reklamowy, przeciętny konsument, zbiorowy interes konsumenta, kampania reklamowa, ochrona konkurencji i konsumentów, promocja, komputer, laptop z modemem, prezes, oferta, model przeciętnego konsumenta, internet, publikacja decyzji, nieuczciwa konkurencja, dostęp do internetu, ulotka, kara pieniężna, dotyczących promocji
Zobacz»

VI ACa 1863/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 22 marca 2017

Data publikacji: 22 czerwca 2017

Istotność:

Poziom podobieństwa: 68%

Wspólna treść

reklama, przeciętny konsument, zbiorowy interes konsumenta, promocja, przekaz reklamowy, praktyk, kampania reklamowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • reklama, przeciętny konsument, zbiorowy interes konsumenta, promocja, praktyk rynkowy, członek, kampania promocyjna, przekaz reklamowy, przedsiębiorca, ustawa antymonopolowa, przelew, trwanie promocji, praktyk, produkt, decyzja dotycząca umowy, nałożenie kary pieniężnej, kampania reklamowa, usługi finansowe, nieuczciwy praktyk, skok
Zobacz»

XVII AmA 72/11

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 27 maja 2014

Data publikacji: 25 maja 2016

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 68%

Wspólna treść

reklama, przeciętny konsument, kampania reklamowa, hasło, zbiorowy interes konsumenta, oferta, prezes
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • reklama, przeciętny konsument, kampania reklamowa, hasło, decyzja dotycząca umowy, zbiorowy interes konsumenta, reklama telewizyjna, oferta, model telefonu, reklama zewnętrzna, nieuczciwa praktyka rynkowa, hasło reklamowe, konsument decyzji, publikacja decyzji, prezes, zachowanie rynkowe, czytelność, sieć, przedsiębiorca, wyłączność
Zobacz»

XVII AmA 60/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 13 stycznia 2015

Data publikacji: 20 października 2016

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 67%

Wspólna treść

reklama, zbiorowy interes konsumenta, praktyk, kampania, przeciętny konsument, prezes urzędu, dyrektor delegatury, usta, przekaz reklamowy
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów
  • Ważne frazy
    • reklama, zbiorowy interes konsumenta, praktyk, nieuczciwa praktyka rynkowa, kampania, saldo debetowe, pożyczka, przeciętny konsument, prezes urzędu, dyrektor delegatury, kredyt, ulotka, prowizja za udzielenie, komunikat, klient banków, praktyka handlowa, usta, przekaz reklamowy, rata, sprawa praktyk
Zobacz»

XVII AmA 82/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 15 października 2014

Data publikacji: 19 grudnia 2016

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 67%

Wspólna treść

zbiorowy interes konsumenta, praktyk, hasło, kampania reklamowa, oferta, reklama, ochrona konkurencji i konsumentów, ramy kampanii, przeciętny konsument
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • cena połączeń, nieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, praktyk, hasło, kampania reklamowa, oferta, sieć, reklama, ochrona konkurencji i konsumentów, plakat, wybrany numer, ekran, telefonia, połączenie telefoniczne, ramy kampanii, ustawa o ochronie konkurencji, prezent, przedsiębiorca, przeciętny konsument
Zobacz»

VI ACa 449/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 20 stycznia 2015

Data publikacji: 19 sierpnia 2015

Istotność:

Poziom podobieństwa: 67%

Wspólna treść

reklama, zbiorowy interes konsumenta, pakiet, przeciętny konsument, promocja, praktyk, oferta, przekaz reklamowy, hasło, ochrona konkurencji i konsumentów, abonent
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • reklama, nieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, pakiet, przeciętny konsument, opcja, promocja, praktyk, rabat, oferta, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym, ulotka reklamowa, abonent pakietu, prezent, przekaz reklamowy, hasło, ochrona konkurencji i konsumentów, przedsiębiorca, abonent, reklama telewizyjna
Zobacz»

XVII AmA 42/20

zarządzenie, wyrok, uzasadnienie

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 30 listopada 2021

Data publikacji: 26 lipca 2023

Poziom podobieństwa: 66%

Wspólna treść

zbiorowy interes konsumenta, reklama, hasło, przeciętny konsument, oferta, ochrona konkurencji i konsumentów, stosowanie praktyki, prezes urzędu
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • zbiorowy interes konsumenta, kredyt, reklama, nieuczciwa praktyka rynkowa, hasło, przedsiębiorca, przeciętny konsument, baner, nałożenie kary pieniężnej, oferta, bank, praktyka powoda, interes publiczny, produkt finansowy, informacja, ochrona konkurencji i konsumentów, stosowanie praktyki, prezes urzędu, decyzja, powodu kara
Zobacz»

XVII AmA 30/16

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 16 października 2018

Data publikacji: 14 września 2021

Poziom podobieństwa: 66%

Wspólna treść

reklama, zbiorowy interes konsumenta, prezes urzędu, hasło, urząd ochrony konkurencji i konsumentów, stosowanie praktyki
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • reklama, pożyczka, zbiorowy interes konsumenta, prezes urzędu, hasło, urząd ochrony konkurencji i konsumentów, prezes urzędu ochrony konkurencji, stosowanie praktyki, ramka, tajemnica przedsiębiorstwa, przedsiębiorca, publikacja, kombinacja, ustawa o ochronie konkurencji, pieniądz na konto, czarna czcionka, klient, reklama telewizyjna, siedziba, decyzja
Zobacz»

XVII AmA 138/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 18 grudnia 2015

Data publikacji: 17 grudnia 2018

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 66%

Wspólna treść

reklama, zbiorowy interes konsumenta, przeciętny konsument, przekaz reklamowy, prezes, pakiet, ochrona konkurencji i konsumentów, praktyk, regulamin promocji
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • par okularów, reklama, zbiorowy interes konsumenta, soczewka, akcja promocyjna, przeciętny konsument, nieuczciwa praktyka rynkowa, przekaz reklamowy, prezes, gratis, pakiet, klient, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna, praktyk, zniżka, spółka, nałożenie kary, regulamin promocji, przedsiębiorca
Zobacz»

XVII AmA 55/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 19 września 2014

Data publikacji: 24 marca 2016

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 66%

Wspólna treść

reklama, internet, zbiorowy interes konsumenta, praktyk, kampania reklamowa, prezes urzędu
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • reklama, internet, zbiorowy interes konsumenta, pismo spółki, przelew, prowadzenie konta, nieuczciwa praktyka rynkowa, praktyk, reklama produktów, kampania reklamowa, informacja, internet i telefon, bankomat, spółka z dniem, strona banku, element reklamy, prezes urzędu, użytkowanie kart, podjęcie decyzji dotyczącej umowy, karta płatnicza
Zobacz»

VI ACa 1644/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 8 marca 2017

Data publikacji: 10 czerwca 2017

Istotność:

Poziom podobieństwa: 66%

Wspólna treść

reklama, przeciętny konsument, oferta, hasło, przekaz reklamowy, zbiorowy interes konsumenta, praktyk
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
  • Ważne frazy
    • reklama, przeciętny konsument, czcionka, oferta, pre, kara pieniężna, hasło, przekaz reklamowy, praktyk rynkowy, okres ważności, przedsiębiorca, konto, zbiorowy interes konsumenta, hasło reklamowe, reklama powoda, ulotka, reklama telewizyjna, usługa telekomunikacyjna, praktyk, operator
Zobacz»

VI ACa 747/11

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 29 września 2011

Data publikacji: 27 listopada 2012

Poziom podobieństwa: 65%

Wspólna treść

reklama, modem, przeciętny konsument, prezes urzędu, ochrona konkurencji i konsumentów, zbiorowy interes konsumenta, kampania reklamowa, przekaz reklamowy
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
  • Ważne frazy
    • reklama, modem, przeciętny konsument, prezes urzędu, ochrona konkurencji i konsumentów, model przeciętnego konsumenta, ustawa o ochronie konkurencji, zbiorowy interes konsumenta, kara pieniężna, kampania reklamowa, laptop z modemem, przeciętna polska, decyzja prezesa urzędu, obowiązek publikacji decyzji, badanie opinii publicznej, polski konsument, przedsiębiorca, wprowadzenie konsumentów, przekaz reklamowy, zaniechanie ustaleń
Zobacz»
Dodano:  ,  Opublikował(a):  Wioleta Żochowska
Podmiot udostępniający informację:  Sąd Okręgowy w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację:  Bogdan Gierzyński,  Bogdan Gierzyński.
Data wytworzenia informacji: