wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 18 czerwca 2019
Data publikacji: 1 lipca 2019 Poziom podobieństwa: 85% Wspólna treśćreklama, przeciętny konsument, prezes, transmisja danych, zbiorowy interes konsumenta, delegatura, internet, oferta, kampania reklamowa, praktyk, ochrona konkurencji i konsumentów, abonent, regulamin promocji, hasło, prędkość, obowiązek publikacji -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
reklama, przeciętny konsument, prezes, transmisja danych, zbiorowy interes konsumenta, delegatura, internet, nieuczciwa praktyka rynkowa, dostęp do internetu, oferta, kampania reklamowa, praktyk, ochrona konkurencji i konsumentów, abonent, regulamin promocji, usługa, hasło, prędkość, obowiązek publikacji, informacja
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 18 września 2015
Data publikacji: 3 listopada 2017 Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćreklama, zbiorowy interes konsumenta, promocja, przeciętny konsument, hasło, prezes urzędu, ochrona konkurencji i konsumentów, praktyk, przekaz reklamowy, kampania reklamowa -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
reklama, zbiorowy interes konsumenta, promocja, przeciętny konsument, kara pieniężna, nieuczciwa praktyka rynkowa, przedsiębiorca, przelew, hasło, prezes urzędu, ochrona konkurencji i konsumentów, praktyk, decyzja dotycząca umowy, nałożenie kary, przekaz reklamowy, produkt, dni otwarte, stosowanie praktyk naruszających zbiorowe, kampania reklamowa, zachowanie rynkowe przeciętne konsumenta
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 8 listopada 2013
Data publikacji: 11 stycznia 2017 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 73% Wspólna treśćzbiorowy interes konsumenta, pakiet, przeciętny konsument, kampania reklamowa, regulamin promocji, reklama, prezes, hasło, oferta, praktyk -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
zbiorowy interes konsumenta, pakiet, przeciętny konsument, kampania reklamowa, regulamin promocji, reklama, oferta promocyjna, decyzja dotycząca umowy, prezes, hasło, nieuczciwa praktyka rynkowa, oferta, połączenie głosowe, użytkownik, przedsiębiorca, publikacja decyzji, cena połączeń, praktyk, naruszenie zbiorowych interesów konsumentów, istotna informacja potrzebna
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 31 grudnia 2020
Data publikacji: 1 października 2021 Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćprzeciętny konsument, reklama, zbiorowy interes konsumenta, praktyk, usta, prezes urzędu, dyrektor delegatury, urząd ochrony konkurencji i konsumentów -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
przeciętny konsument, reklama, zbiorowy interes konsumenta, praktyk, usta, zaskarżana decyzja, prezes urzędu, kara pieniężna, nieuczciwa praktyka rynkowa, dyrektor delegatury, naruszenie zbiorowych interesów konsumentów, decyzja prezesa, przedsiębiorca, zaniechanie, delegatura urzędu ochrony konkurencji, urząd ochrony konkurencji i konsumentów, dyrektywa, nieuczciwa praktyka handlowa, pomimo to, rozporządzenie prezesa rady ministrów
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 15 grudnia 2021
Data publikacji: 11 maja 2023 Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćtransmisja danych, regulamin promocji, internet, zbiorowy interes konsumenta, pakiet, abonent, praktyk, ochrona konkurencji i konsumentów, prezes urzędu -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
transmisja danych, regulamin promocji, internet, technologia, zbiorowy interes konsumenta, pakiet, dodatkowa opłata, abonent, usługa dostępu do internetu, kara pieniężna, praktyk, usługi multimedialne, nieuczciwa praktyka rynkowa, reklamacja konsumenta, ochrona konkurencji i konsumentów, ramy usługi, przedsiębiorca, prezes urzędu, ramy ofert, faktura
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 10 kwietnia 2013
Data publikacji: 28 lipca 2016 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćreklama, przeciętny konsument, kampania reklamowa, hasło, prezes, zbiorowy interes konsumenta, oferta, praktyk -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
reklama, przeciętny konsument, kampania reklamowa, hasło, prezes, zbiorowy interes konsumenta, decyzja dotycząca umowy, model telefonu, reklama zewnętrzna, oferta, zachowanie rynkowe, nieuczciwa praktyka rynkowa, reklama telewizyjna, akt administracyjny, zniekształcenie, praktyk, billboard, przedsiębiorca, kara pieniężna, czytelność
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 16 kwietnia 2019
Data publikacji: 10 listopada 2021 Poziom podobieństwa: 70% Wspólna treśćreklama, promocja, zbiorowy interes konsumenta, hasło, przeciętny konsument, praktyk, ochrona konkurencji i konsumentów, kampania reklamowa, przekaz reklamowy -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
reklama, czcionka, promocja, utrzymanie łączy, zbiorowy interes konsumenta, dymek, sekunda, opłata abonamentowa, reklama telewizyjna, usługa, hasło, przeciętny konsument, praktyk, opłata za utrzymanie, przedsiębiorca, nieuczciwa praktyka rynkowa, ochrona konkurencji i konsumentów, kampania reklamowa, reklama radiowa, przekaz reklamowy
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 13 listopada 2014
Data publikacji: 17 grudnia 2014 Poziom podobieństwa: 69% Wspólna treśćreklama, przeciętny konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, przekaz reklamowy, zbiorowy interes konsumenta, hasło, praktyk, kampania reklamowa -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
reklama, nieuczciwa praktyka rynkowa, przeciętny konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, przekaz reklamowy, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym, okres ważności, zbiorowy interes konsumenta, za darmo, reklama powoda, hasło, ustawa o ochronie konkurencji, kara pieniężna, decyzja dotycząca umowy, materiał reklamowy, praktyk, reklama zewnętrzna, kampania reklamowa, konto, hasło reklamowe
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 9 października 2012
Data publikacji: 18 stycznia 2017 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 68% Wspólna treśćmodem, reklama, przekaz reklamowy, przeciętny konsument, zbiorowy interes konsumenta, kampania reklamowa, ochrona konkurencji i konsumentów, promocja, prezes, oferta, internet -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
kara pieniężna, konsument, ochrona konkurencji i konsumentów
-
Ważne frazy
modem, reklama, przekaz reklamowy, przeciętny konsument, zbiorowy interes konsumenta, kampania reklamowa, ochrona konkurencji i konsumentów, promocja, komputer, laptop z modemem, prezes, oferta, model przeciętnego konsumenta, internet, publikacja decyzji, nieuczciwa konkurencja, dostęp do internetu, ulotka, kara pieniężna, dotyczących promocji
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 22 marca 2017
Data publikacji: 22 czerwca 2017
Istotność:
Poziom podobieństwa: 68% Wspólna treśćreklama, przeciętny konsument, zbiorowy interes konsumenta, promocja, przekaz reklamowy, praktyk, kampania reklamowa -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
reklama, przeciętny konsument, zbiorowy interes konsumenta, promocja, praktyk rynkowy, członek, kampania promocyjna, przekaz reklamowy, przedsiębiorca, ustawa antymonopolowa, przelew, trwanie promocji, praktyk, produkt, decyzja dotycząca umowy, nałożenie kary pieniężnej, kampania reklamowa, usługi finansowe, nieuczciwy praktyk, skok
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 27 maja 2014
Data publikacji: 25 maja 2016 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 68% Wspólna treśćreklama, przeciętny konsument, kampania reklamowa, hasło, zbiorowy interes konsumenta, oferta, prezes -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
reklama, przeciętny konsument, kampania reklamowa, hasło, decyzja dotycząca umowy, zbiorowy interes konsumenta, reklama telewizyjna, oferta, model telefonu, reklama zewnętrzna, nieuczciwa praktyka rynkowa, hasło reklamowe, konsument decyzji, publikacja decyzji, prezes, zachowanie rynkowe, czytelność, sieć, przedsiębiorca, wyłączność
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 13 stycznia 2015
Data publikacji: 20 października 2016 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 67% Wspólna treśćreklama, zbiorowy interes konsumenta, praktyk, kampania, przeciętny konsument, prezes urzędu, dyrektor delegatury, usta, przekaz reklamowy -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów
-
Ważne frazy
reklama, zbiorowy interes konsumenta, praktyk, nieuczciwa praktyka rynkowa, kampania, saldo debetowe, pożyczka, przeciętny konsument, prezes urzędu, dyrektor delegatury, kredyt, ulotka, prowizja za udzielenie, komunikat, klient banków, praktyka handlowa, usta, przekaz reklamowy, rata, sprawa praktyk
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 15 października 2014
Data publikacji: 19 grudnia 2016 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 67% Wspólna treśćzbiorowy interes konsumenta, praktyk, hasło, kampania reklamowa, oferta, reklama, ochrona konkurencji i konsumentów, ramy kampanii, przeciętny konsument -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
cena połączeń, nieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, praktyk, hasło, kampania reklamowa, oferta, sieć, reklama, ochrona konkurencji i konsumentów, plakat, wybrany numer, ekran, telefonia, połączenie telefoniczne, ramy kampanii, ustawa o ochronie konkurencji, prezent, przedsiębiorca, przeciętny konsument
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 20 stycznia 2015
Data publikacji: 19 sierpnia 2015
Istotność:
Poziom podobieństwa: 67% Wspólna treśćreklama, zbiorowy interes konsumenta, pakiet, przeciętny konsument, promocja, praktyk, oferta, przekaz reklamowy, hasło, ochrona konkurencji i konsumentów, abonent -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
reklama, nieuczciwa praktyka rynkowa, zbiorowy interes konsumenta, pakiet, przeciętny konsument, opcja, promocja, praktyk, rabat, oferta, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym, ulotka reklamowa, abonent pakietu, prezent, przekaz reklamowy, hasło, ochrona konkurencji i konsumentów, przedsiębiorca, abonent, reklama telewizyjna
Zobacz» |
zarządzenie, wyrok, uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 30 listopada 2021
Data publikacji: 26 lipca 2023 Poziom podobieństwa: 66% Wspólna treśćzbiorowy interes konsumenta, reklama, hasło, przeciętny konsument, oferta, ochrona konkurencji i konsumentów, stosowanie praktyki, prezes urzędu -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
zbiorowy interes konsumenta, kredyt, reklama, nieuczciwa praktyka rynkowa, hasło, przedsiębiorca, przeciętny konsument, baner, nałożenie kary pieniężnej, oferta, bank, praktyka powoda, interes publiczny, produkt finansowy, informacja, ochrona konkurencji i konsumentów, stosowanie praktyki, prezes urzędu, decyzja, powodu kara
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 16 października 2018
Data publikacji: 14 września 2021 Poziom podobieństwa: 66% Wspólna treśćreklama, zbiorowy interes konsumenta, prezes urzędu, hasło, urząd ochrony konkurencji i konsumentów, stosowanie praktyki -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
reklama, pożyczka, zbiorowy interes konsumenta, prezes urzędu, hasło, urząd ochrony konkurencji i konsumentów, prezes urzędu ochrony konkurencji, stosowanie praktyki, ramka, tajemnica przedsiębiorstwa, przedsiębiorca, publikacja, kombinacja, ustawa o ochronie konkurencji, pieniądz na konto, czarna czcionka, klient, reklama telewizyjna, siedziba, decyzja
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 18 grudnia 2015
Data publikacji: 17 grudnia 2018 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 66% Wspólna treśćreklama, zbiorowy interes konsumenta, przeciętny konsument, przekaz reklamowy, prezes, pakiet, ochrona konkurencji i konsumentów, praktyk, regulamin promocji -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
par okularów, reklama, zbiorowy interes konsumenta, soczewka, akcja promocyjna, przeciętny konsument, nieuczciwa praktyka rynkowa, przekaz reklamowy, prezes, gratis, pakiet, klient, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna, praktyk, zniżka, spółka, nałożenie kary, regulamin promocji, przedsiębiorca
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 19 września 2014
Data publikacji: 24 marca 2016 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 66% Wspólna treśćreklama, internet, zbiorowy interes konsumenta, praktyk, kampania reklamowa, prezes urzędu -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
reklama, internet, zbiorowy interes konsumenta, pismo spółki, przelew, prowadzenie konta, nieuczciwa praktyka rynkowa, praktyk, reklama produktów, kampania reklamowa, informacja, internet i telefon, bankomat, spółka z dniem, strona banku, element reklamy, prezes urzędu, użytkowanie kart, podjęcie decyzji dotyczącej umowy, karta płatnicza
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 8 marca 2017
Data publikacji: 10 czerwca 2017
Istotność:
Poziom podobieństwa: 66% Wspólna treśćreklama, przeciętny konsument, oferta, hasło, przekaz reklamowy, zbiorowy interes konsumenta, praktyk -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
kara pieniężna, ochrona konkurencji i konsumentów, konsument
-
Ważne frazy
reklama, przeciętny konsument, czcionka, oferta, pre, kara pieniężna, hasło, przekaz reklamowy, praktyk rynkowy, okres ważności, przedsiębiorca, konto, zbiorowy interes konsumenta, hasło reklamowe, reklama powoda, ulotka, reklama telewizyjna, usługa telekomunikacyjna, praktyk, operator
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 29 września 2011
Data publikacji: 27 listopada 2012 Poziom podobieństwa: 65% Wspólna treśćreklama, modem, przeciętny konsument, prezes urzędu, ochrona konkurencji i konsumentów, zbiorowy interes konsumenta, kampania reklamowa, przekaz reklamowy -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
konsument, ochrona konkurencji i konsumentów, kara pieniężna
-
Ważne frazy
reklama, modem, przeciętny konsument, prezes urzędu, ochrona konkurencji i konsumentów, model przeciętnego konsumenta, ustawa o ochronie konkurencji, zbiorowy interes konsumenta, kara pieniężna, kampania reklamowa, laptop z modemem, przeciętna polska, decyzja prezesa urzędu, obowiązek publikacji decyzji, badanie opinii publicznej, polski konsument, przedsiębiorca, wprowadzenie konsumentów, przekaz reklamowy, zaniechanie ustaleń
Zobacz» |