Serwis Internetowy Portal Orzeczeń używa plików cookies. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody, by pliki cookies były zapisywane na dysku należy zmienić ustawienia przeglądarki internetowej. Korzystając dalej z serwisu wyrażają Państwo zgodę na używanie cookies , zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

I ACa 1596/15 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2016-09-16

I ACa 2244/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 2 lutego 2017

Data publikacji: 23 lipca 2018

Poziom podobieństwa: 95%

Wspólna treść

usługa marketingowego wspierania sprzedaży, zleceniodawca, zleceniobiorca, rabat, dostawca, świadczenie usług marketingowych, usługa intensyfikacji sprzedaży, cena, sprzedawca, wynagrodzenie za świadczenie usługi, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa o świadczenie usługi, współpraca handlowa, gazetka, łączny obrót, logo, klient, sprzedaż towaru, marża, ekspozycja
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługa marketingowego wspierania sprzedaży, zleceniodawca, zleceniobiorca, rabat, dostawca, świadczenie usług marketingowych, usługa intensyfikacji sprzedaży, cena, sprzedawca, wynagrodzenie za świadczenie usługi, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa o świadczenie usługi, współpraca handlowa, gazetka, łączny obrót, logo, klient, sprzedaż towaru, marża, ekspozycja
Zobacz»

I ACa 748/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 24 października 2013

Data publikacji: 27 listopada 2013

Poziom podobieństwa: 79%

Wspólna treść

usługa marketingowego wspierania sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, sprzedawca, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, klient, świadczenie usług marketingowych, umowa o współpracy handlowa, intensyfikacja sprzedaży, umowa o świadczenie usługi, gazetka
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługa marketingowego wspierania sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa o udział, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, sprzedawca, opłata za przyjęcie towarów, umowa dodatkowa, towar sprzedawcy, marża handlowa, klient, marża handlowa opłaty, świadczenie usług marketingowych, umowa o współpracy handlowa, intensyfikacja sprzedaży, prowadzenie akcji, umowa o świadczenie usługi, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, gazetka
Zobacz»

I ACa 298/16

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 21 kwietnia 2017

Data publikacji: 15 marca 2018

Istotność:

Poziom podobieństwa: 78%

Wspólna treść

łączny obrót, gazetka, dostawca, nieuczciwa konkurencja, przyjęcie towarów do sprzedaży, wspieranie sprzedaży, dostęp do rynków, klient, świadczenie usług marketingowych, usługa intensyfikacji sprzedaży, współpraca handlowa, umowa, sprzedawca, logo, ekspozycja
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • łączny obrót, gazetka, towar powodów, dostawca, pozwany, nieuczciwa konkurencja, przyjęcie towarów do sprzedaży, wspieranie sprzedaży, dostęp do rynków, marketingowe wsparcie, klient, świadczenie usług marketingowych, usługa intensyfikacji sprzedaży, współpraca handlowa, wsparcie sprzedaży, umowa, sprzedawca, logo, próbka towaru, ekspozycja
Zobacz»

I ACa 457/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 16 grudnia 2015

Data publikacji: 11 kwietnia 2016

Istotność:

Poziom podobieństwa: 77%

Wspólna treść

towar, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, ekspozycja, gazetka, zleceniodawca, umowa o świadczenie usługi, klient, świadczenie usług marketingowych, logo, współpraca handlowa, zleceniobiorca, usługa intensyfikacji sprzedaży
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • towar, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, ekspozycja, gazetka, zleceniodawca, umowa o udział, pozwany, umowa o świadczenie usługi, produkt, klient, świadczenie usług marketingowych, sklep, logo, współpraca handlowa, katalog, zleceniobiorca, faktura, towar powódki, usługa intensyfikacji sprzedaży, producent
Zobacz»

I ACa 1349/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 30 czerwca 2016

Data publikacji: 17 lutego 2017

Poziom podobieństwa: 77%

Wspólna treść

dostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, umowa o świadczenie usługi, gazetka, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, usługa intensyfikacji sprzedaży, klient, łączny obrót, współpraca handlowa, świadczenie usług marketingowych
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, towar powodów, pozwany, umowa o świadczenie usługi, marża handlowa opłaty, gazetka, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, produkt, utrudnienie dostępu do rynku, usługa intensyfikacji sprzedaży, sieć handlowa, klient, łączny obrót, współpraca handlowa, świadczenie usług marketingowych
Zobacz»

I ACa 1324/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 3 marca 2015

Data publikacji: 20 maja 2015

Poziom podobieństwa: 77%

Wspólna treść

usługa marketingowego wspierania sprzedaży, gazetka, ekspozycja, umowa o świadczenie usługi, świadczenie usług marketingowych, łączny obrót, zleceniodawca, czyn nieuczciwej konkurencji, zleceniobiorca, współpraca handlowa, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługa marketingowego wspierania sprzedaży, gazetka, ekspozycja, pozwany, umowa o świadczenie usługi, świadczenie usług marketingowych, gazetka reklamowa, łączny obrót, zleceniodawca, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji, zleceniobiorca, towar powodów, specjalna strefa, współpraca handlowa, gotowy wzorzec umowy, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, konsument do nabywania, świadczona usługa
Zobacz»

VII AGa 184/18

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 28 lutego 2018

Data publikacji: 23 maja 2018

Poziom podobieństwa: 76%

Wspólna treść

dostęp do rynków, rabat, czyn nieuczciwej konkurencji, logo, marża, zleceniobiorca, klient, umowa o świadczenie usługi, współpraca handlowa, ekspozycja, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługi marketingowe, zleceniodawca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostęp do rynków, rabat, czyn nieuczciwej konkurencji, logo, przedsiębiorca, marża, zleceniobiorca, klient, umowa o świadczenie usługi, pozwany, współpraca handlowa, utrudnianie dostępu do rynku, ekspozycja, towar powodów, reprezentant powoda, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługi marketingowe, zleceniodawca, obrót, handlowa opłata
Zobacz»

I ACa 2007/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 2 grudnia 2016

Data publikacji: 17 lutego 2017

Poziom podobieństwa: 76%

Wspólna treść

współpraca handlowa, marża handlowa, dostawca, intensyfikacja sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, umowa o świadczenie usługi
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • pozwany, współpraca handlowa, marża handlowa, dostawca, intensyfikacja sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, skapitalizowana odsetka, dostęp do rynków, umowy marketingowe, osiągnięciu obrotu, umowa o świadczenie usługi, bezpodstawne przyjęcie, faktura, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, preferencja klientów, spółka
Zobacz»

I ACa 409/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 21 października 2015

Data publikacji: 11 grudnia 2015

Poziom podobieństwa: 72%

Wspólna treść

usługa intensyfikacji sprzedaży, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa o świadczenie usługi, łączny obrót, rabat, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, umowa o współpracy handlowa, dostawca, klient, cena
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługa intensyfikacji sprzedaży, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa o świadczenie usługi, towar nabyty od powoda, łączny obrót, pozwany, rabat, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, wynagrodzenie za usługi, marża handlowa opłaty, umowa o współpracy handlowa, dostawca, klient, pobór, negocjacja, cena, większa ilość towarów
Zobacz»

I ACa 1155/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 12 lutego 2013

Data publikacji: 28 czerwca 2013

Poziom podobieństwa: 71%

Wspólna treść

dostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, intensyfikacja sprzedaży, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa o świadczenie usługi, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, współpraca, akcja promocyjna
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostęp do rynków, dostawca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa dodatkowa, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, intensyfikacja sprzedaży, marża handlowa, produkt, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, umowa o świadczenie usługi, sieć, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, opłata dodatkowa, współpraca, udział w katalogu ogrodowym, akcja promocyjna, towar powódki
Zobacz»

I ACa 1447/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 1 kwietnia 2015

Data publikacji: 12 października 2015

Poziom podobieństwa: 68%

Wspólna treść

łączny obrót, usługa intensyfikacji sprzedaży, dostęp do rynków, akcja promocyjna, gazetka, marża handlowa, umowa o współpracy handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, klient, opłata za przyjęcie towarów
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • łączny obrót, usługa intensyfikacji sprzedaży, towar nabyty od powoda, dostęp do rynków, akcja promocyjna, pozwany, gazetka, marża handlowa, umowa o współpracy handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, klient, zeznanie świadków strony, standard funkcjonowania, zapotrzebowanie na towary, produkt, ekwiwalentne świadczenie wzajemne, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, zapewnienie optymalnego dostępu
Zobacz»

I ACa 1011/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 22 kwietnia 2016

Data publikacji: 4 sierpnia 2016

Poziom podobieństwa: 66%

Wspólna treść

klient, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, ekspozycja, umowa o świadczenie usługi, usługi marketingowe, współpraca handlowa, łączny obrót
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • towar powodów, pozwany, katalog, klient, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, opłata za usługi, produkt powoda, ekspozycja, umowa o świadczenie usługi, usługi marketingowe, współpraca handlowa, łączny obrót, dodatkowa opłata, gazetka reklamowa, oferta handlowa
Zobacz»

I ACa 256/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 11 października 2012

Data publikacji: 29 stycznia 2013

Poziom podobieństwa: 65%

Wspólna treść

łączny obrót, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, usługa intensyfikacji sprzedaży, marża handlowa, dostęp do rynków, umowa, współpraca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • łączny obrót, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, dostawca, pominięcie faktu, usługa intensyfikacji sprzedaży, bezpodstawnie uzyskana korzyść, przejście własności, marża handlowa, dostęp do rynków, chwilą dostawy, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, umowa, obowiązek dodatkowy, współpraca, błędna ocena zeznań, delikt, przedmiotowa opłata
Zobacz»

XVI GC 347/11

uzasadnienie

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 29 maja 2013

Data publikacji: 6 marca 2015

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 65%

Wspólna treść

usługi marketingowe, dostawca, dostęp do rynków, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, cena, sprzedawca, umowa o współpracy handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługi marketingowe, dostawca, dostęp do rynków, pozwana spółka, kompleksowa usługa, sieć, marża handlowa, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, przyjęcie towarów do sprzedaży, dodatkowa opłata, cena, sprzedawca, podatek vat, premia pieniężna okresowa, umowa o współpracy handlowa, finalny odbiorca, korekta faktury, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie
Zobacz»

I ACa 551/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 14 stycznia 2016

Data publikacji: 25 marca 2016

Poziom podobieństwa: 65%

Wspólna treść

dostawca, usługi marketingowe, ekspozycja, rabat, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, cena, opłata za przyjęcie towarów, gazetka, sprzedawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, reklama, usługi marketingowe, sklep, pozwany, ekspozycja, rabat, odbiorca, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, cena, opłata za przyjęcie towarów, faktura i nota, produkt, gazetka, umowy marketingowe, sprzedawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, nota obciążeniowa
Zobacz»

I ACa 628/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 14 kwietnia 2016

Data publikacji: 14 czerwca 2016

Poziom podobieństwa: 65%

Wspólna treść

dostawca, usługi marketingowe, dostęp do rynków, marża handlowa, rabat, ekspozycja, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, cena, czyn nieuczciwej konkurencji, sprzedawca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, usługi marketingowe, sklep, reklama, dostęp do rynków, marża handlowa, pozwany, odbiorca, rabat, ekspozycja, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, cena, czyn nieuczciwej konkurencji, umowy marketingowe, obrót, marża handlowa opłaty, faktura i nota obciążeniowa, sprzedawca, zbycie towarów
Zobacz»

VI GC 261/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Rzeszowie

Data orzeczenia: 20 grudnia 2013

Data publikacji: 27 stycznia 2014

Poziom podobieństwa: 64%

Wspólna treść

usługi marketingowe, dostęp do rynków, dostawca, współpraca, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, rabat, akcja promocyjna
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługi marketingowe, dostęp do rynków, dostawca, promocja, współpraca, pozwany, gazetka, faktura, przyjęcie towarów do sprzedaży, porozumienie, marża handlowa, reklama, marża handlowa opłaty, miejsce paletowe, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji, towar powódki, rabat, akcja promocyjna, zwalczanie nieuczciwej konkurencji
Zobacz»

I ACa 1638/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 4 sierpnia 2015

Data publikacji: 19 lutego 2016

Poziom podobieństwa: 64%

Wspólna treść

dostawca, rabat, usługa, dostęp do rynków, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa o współpracy handlowa, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, rabat, usługa, dostęp do rynków, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa o współpracy handlowa, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, informacja marketingowa, sieć handlowa, przedsiębiorca, strona powodowa, usługi reklamowe, gazetka, dostawa, usługa promocyjna
Zobacz»

I ACa 750/12

wyrok

Sąd Apelacyjny w Gdańsku

Data orzeczenia: 9 stycznia 2013

Data publikacji: 15 lutego 2013

Poziom podobieństwa: 64%

Wspólna treść

usługi marketingowe, dostawca, umowa o współpracy, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługi marketingowe, jajo, dostawca, billboard, umowa o współpracy, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, zwiększenie sprzedaży, sklep, marża handlowa opłaty, odpłatność za usługi, konkretny towar, jajko, zawarcie umowy o współpracy, promocja, wierzytelność powódki, produkt
Zobacz»

I ACa 2036/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 12 czerwca 2017

Data publikacji: 23 lipca 2018

Poziom podobieństwa: 64%

Wspólna treść

nieuczciwa konkurencja, usługi marketingowe, dostawca, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, opłata za przyjęcie towarów, współpraca, cena, umowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • nieuczciwa konkurencja, usługi marketingowe, dostawca, siedziba w miejscowości, warunki handlowe, gazetka, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, negocjacja, sklep, marża handlowa, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, współpraca, cena, dopuszczenie towaru, umowa, finalny odbiorca, promocja, produkt
Zobacz»
Dodano:  ,  Opublikował(a):  Karolina Długosz-Żółtowska
Podmiot udostępniający informację:  Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację:  Beata Kozłowska,  Beata Byszewska ,  Dariusz Dąbrowski
Data wytworzenia informacji: