I ACa 1596/15 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie z 2016-09-16
I ACa 2244/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 2 lutego 2017 Data publikacji: 23 lipca 2018 Poziom podobieństwa: 95% Wspólna treśćusługa marketingowego wspierania sprzedaży, zleceniodawca, zleceniobiorca, rabat, dostawca, świadczenie usług marketingowych, usługa intensyfikacji sprzedaży, cena, sprzedawca, wynagrodzenie za świadczenie usługi, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa o świadczenie usługi, współpraca handlowa, gazetka, łączny obrót, logo, klient, sprzedaż towaru, marża, ekspozycja
|
I ACa 748/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 24 października 2013 Data publikacji: 27 listopada 2013 Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćusługa marketingowego wspierania sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, sprzedawca, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, klient, świadczenie usług marketingowych, umowa o współpracy handlowa, intensyfikacja sprzedaży, umowa o świadczenie usługi, gazetka
|
I ACa 298/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 kwietnia 2017 Data publikacji: 15 marca 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 78% Wspólna treśćłączny obrót, gazetka, dostawca, nieuczciwa konkurencja, przyjęcie towarów do sprzedaży, wspieranie sprzedaży, dostęp do rynków, klient, świadczenie usług marketingowych, usługa intensyfikacji sprzedaży, współpraca handlowa, umowa, sprzedawca, logo, ekspozycja
|
I ACa 457/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 16 grudnia 2015 Data publikacji: 11 kwietnia 2016 Istotność: Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćtowar, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, ekspozycja, gazetka, zleceniodawca, umowa o świadczenie usługi, klient, świadczenie usług marketingowych, logo, współpraca handlowa, zleceniobiorca, usługa intensyfikacji sprzedaży
|
I ACa 1349/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 30 czerwca 2016 Data publikacji: 17 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćdostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, umowa o świadczenie usługi, gazetka, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, usługa intensyfikacji sprzedaży, klient, łączny obrót, współpraca handlowa, świadczenie usług marketingowych
|
I ACa 1324/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 3 marca 2015 Data publikacji: 20 maja 2015 Poziom podobieństwa: 77% Wspólna treśćusługa marketingowego wspierania sprzedaży, gazetka, ekspozycja, umowa o świadczenie usługi, świadczenie usług marketingowych, łączny obrót, zleceniodawca, czyn nieuczciwej konkurencji, zleceniobiorca, współpraca handlowa, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży
|
VII AGa 184/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 28 lutego 2018 Data publikacji: 23 maja 2018 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćdostęp do rynków, rabat, czyn nieuczciwej konkurencji, logo, marża, zleceniobiorca, klient, umowa o świadczenie usługi, współpraca handlowa, ekspozycja, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługi marketingowe, zleceniodawca
|
I ACa 2007/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 2 grudnia 2016 Data publikacji: 17 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 76% Wspólna treśćwspółpraca handlowa, marża handlowa, dostawca, intensyfikacja sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, umowa o świadczenie usługi
|
I ACa 409/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 października 2015 Data publikacji: 11 grudnia 2015 Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćusługa intensyfikacji sprzedaży, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa o świadczenie usługi, łączny obrót, rabat, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, umowa o współpracy handlowa, dostawca, klient, cena
|
I ACa 1155/12wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 lutego 2013 Data publikacji: 28 czerwca 2013 Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćdostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, intensyfikacja sprzedaży, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa o świadczenie usługi, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, współpraca, akcja promocyjna
|
I ACa 1447/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 1 kwietnia 2015 Data publikacji: 12 października 2015 Poziom podobieństwa: 68% Wspólna treśćłączny obrót, usługa intensyfikacji sprzedaży, dostęp do rynków, akcja promocyjna, gazetka, marża handlowa, umowa o współpracy handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, klient, opłata za przyjęcie towarów
|
I ACa 1011/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 22 kwietnia 2016 Data publikacji: 4 sierpnia 2016 Poziom podobieństwa: 66% Wspólna treśćklient, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, ekspozycja, umowa o świadczenie usługi, usługi marketingowe, współpraca handlowa, łączny obrót
|
I ACa 256/12wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 października 2012 Data publikacji: 29 stycznia 2013 Poziom podobieństwa: 65% Wspólna treśćłączny obrót, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, usługa intensyfikacji sprzedaży, marża handlowa, dostęp do rynków, umowa, współpraca
|
XVI GC 347/11uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 29 maja 2013 Data publikacji: 6 marca 2015 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 65% Wspólna treśćusługi marketingowe, dostawca, dostęp do rynków, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, cena, sprzedawca, umowa o współpracy handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie
|
I ACa 551/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 14 stycznia 2016 Data publikacji: 25 marca 2016 Poziom podobieństwa: 65% Wspólna treśćdostawca, usługi marketingowe, ekspozycja, rabat, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, cena, opłata za przyjęcie towarów, gazetka, sprzedawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji
|
I ACa 628/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 14 kwietnia 2016 Data publikacji: 14 czerwca 2016 Poziom podobieństwa: 65% Wspólna treśćdostawca, usługi marketingowe, dostęp do rynków, marża handlowa, rabat, ekspozycja, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, cena, czyn nieuczciwej konkurencji, sprzedawca
|
VI GC 261/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Rzeszowie Data orzeczenia: 20 grudnia 2013 Data publikacji: 27 stycznia 2014 Poziom podobieństwa: 64% Wspólna treśćusługi marketingowe, dostęp do rynków, dostawca, współpraca, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, rabat, akcja promocyjna
|
I ACa 1638/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 4 sierpnia 2015 Data publikacji: 19 lutego 2016 Poziom podobieństwa: 64% Wspólna treśćdostawca, rabat, usługa, dostęp do rynków, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, umowa o współpracy handlowa, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka
|
I ACa 750/12wyrok Sąd Apelacyjny w Gdańsku Data orzeczenia: 9 stycznia 2013 Data publikacji: 15 lutego 2013 Poziom podobieństwa: 64% Wspólna treśćusługi marketingowe, dostawca, umowa o współpracy, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa
|
I ACa 2036/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 czerwca 2017 Data publikacji: 23 lipca 2018 Poziom podobieństwa: 64% Wspólna treśćnieuczciwa konkurencja, usługi marketingowe, dostawca, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, opłata za przyjęcie towarów, współpraca, cena, umowa
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Warszawie
Osoba, która wytworzyła informację: Beata Kozłowska, Beata Byszewska , Dariusz Dąbrowski
Data wytworzenia informacji: